Lentosimujoikkari hakusessa

Started by omglolnoob, Tue 26.02.2008 21:38:02 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Joker

Quote from: omglolnoob on Thu 28.02.2008 10:09:56 (UTC+0200)
Noh, tuskin jää vähälle käytölle, voi olla aktiivisessa käytössä jopa puoli vuotta, sitten pitää hommata seuraava lentosimu.
Siinä vaiheessa ku ukko alkaa hakkaamaan FS X:ää, mulla saattaa aktiivisuus poortilla laskea aikas huomattavasti... Ei siinä enää koneelle taho päästä :alch:

Sun tarvii sanoo miehelles : "Jumalauta äijä nyt hankit toisen duunin että saan konee jolla voin olla apassi foorumilla, taikka sitten lopetat ton pelaamisen että voin tsättäillä apassien kanssa! :kerpele: :angry:"

nyyyps

Tai sitten ostan toisen koneen nettikoneeksi. Kohta kuitenki koneen uusiminen edessä, tällä pitäis kuitenki vielä ainaki se vuosi-pari pärjätä.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Joker

teet ylijääneistä ja vanhoista osista sellassee surffaus konee, sellane mullakin on tuolla nurkassa jossa emäntä saa maksaa laskuja  :lach:

nyyyps

Sitten iskee ahistus. Kuitenki olen tämän talouden nörtti, joten minun oman koneen pitää aina olla se talon tykimmys :psp:
Ja saa nyt sitten nähä, näyttis antaa merkkejä hajoamisesta, jäähytys ku on joutunu patentoimaan, niin saas nähä koska posahtaa. Mutta lystiä pidetään niin kauan ku mahollista.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Joker

sama homma täälläkin, näyttis vetää viimeisiään  :cray:


Juggernauter


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview