Ubuntu kyssäreitä

Started by koppis, Fri 04.04.2008 13:11:22 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Se ole tullu linukalle tarvetta. Tuo miniläppärin kanssa säheltäminen vei viimesenki mielenkiinnon, paska maku jäi suuhun.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Quote from: LeX on Fri 09.12.2011 13:52:31 (UTC+0200)
Esimerkiksi :jees: Henk.koht. Oon aina ollu windowsin ystävä, tosin Vista meinas saada mun pään pyörrettyä...
:jees:

Tosin mulla toi Vistakin toimi ihan ookoo, ei kaatuillu tai mitään...tiedä sitten että kun en esim pelaa niin olisko sieläl ollu jotain häikkää enempi  :jees:
Carpe Natem

jta

Quote from: omglolboob on Sat 10.12.2011 12:18:06 (UTC+0200)
Se ole tullu linukalle tarvetta. Tuo miniläppärin kanssa säheltäminen vei viimesenki mielenkiinnon, paska maku jäi suuhun.
Mä ensin mietin että mihin sä lineaarivahvistinta tarvittet mutta kyse olikin linuxista.  :psycho:

nyyyps

Quote from: jta on Sun 11.12.2011 04:07:56 (UTC+0200)
Quote from: omglolboob on Sat 10.12.2011 12:18:06 (UTC+0200)
Se ole tullu linukalle tarvetta. Tuo miniläppärin kanssa säheltäminen vei viimesenki mielenkiinnon, paska maku jäi suuhun.
Mä ensin mietin että mihin sä lineaarivahvistinta tarvittet mutta kyse olikin linuxista.  :psycho:
No olishan se aika kaukaa haettua ubuntutriidissä kyllä. :think: :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Odai

Saako linuxista jotenkin ctrl + drag and drop copyn pois päältä. Vanhuksilla niin kauheen vaikeeta olla liikuttamatta hiirtä samalla kun painaa.  ::tuplao


Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

paavo

Ubuntua asenneltu tänään yhteen läppäriin.
Aika takkusta on ollut, lopulta se meni aivan tilttiin ja revin piuhat irti.

Käynnistäessä se näyttikin ekat merkit asennuksesta ja meni nätisti paikoilleen :crazy:

Nyt se junnaa tuolla jotain, hakeneeko päivityksiä?
Mitään elonmerkkiä ei ole kuin kova puhina ja pinkin violetti ruutu.

paavo

Revin taas töpselin irti, mikähän tuossa on tappokomento?


paavo

Pöh, kokeillaan tuota yhtä raatoa tällä käyttiksellä.
On ilmeisesti jotain vikaa mutta ubuntulla tuntuu helvetin rivakalle entiseen nähden.

Vistalla takkusi niin helvetisti ja kaikki asennukset otti aikaa ja tupakkia eikä sittenkään onnistu.

Nyt tuntuu taas toimivan muutenkin kivasti ja on mielenkiintoista katsoa millainen se on käyttiksenä.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview