Dirty console peasants

Started by Riffe, Mon 23.03.2015 10:58:13 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Riffe

Yleispätevä ketju konsolipuolen ystäville. Mitä kalustoa löytyy? Mitä pelejä omistat? Harrastatko enemmänkin, vai onko muuten vain tullut sitä sun tätä haalittua?

Itseltä löytyy NES, SNES, N64, Gamecube, Wii, Wii U, Gameboy Color, Sega Megadrive I & II, Ps1, Ps2, Ps3, Ps4, Xbox sekä Xbox 360. Pelejä on kertynyt vasta vähän päälle 450kpl eri alustoille. Tarkempi lista tosiaan nähtävillä täällä jos mielii nähdä.

Harrastuksen pariin tuli ajauduttua sen jälkeen kun kaveri lahjoitti SNES:nsä ja muutaman pelin ilmaiseksi, retrokärpänen pääsi puremaan samalla hetkellä. Keräilyä tulee jatkettua sitä mukaa kun varallisuus on periksi antanut, joskin nyt on viime aikoina painottunut uusimpien pelien suuntaan tämä homma.

morkkis

 SNES, Megadrive II ja PS3 löytyy. Wii U:n hankkimista oon harkinnut.

Riffe

Quote from: Anneli on Mon 23.03.2015 11:48:22 (UTC+0200)
SNES, Megadrive II ja PS3 löytyy. Wii U:n hankkimista oon harkinnut.
Halvalla lähtee käytettynä viimeistään, ja nekin yksilöt tuuppaa olemaan melko iskemättömiä. Pakkohankinnoiksi pakko mainita Zombie U, Super Smash Brosh, New Super Mario Bros U, Mario Kart 8 sekä Wind Wakerin HD-versio. Virtuaalikaupan puolelta tietty löytyy ziljoonia klassikoita ostettavaksi erikseen. :)

Atomisaattori

Ps2 kerää pölyä kaapissa kun ei ole enää toimivia ohjaimia. Xbox360 ja one on vakikäytössä.
Pelejä on kymmenkunta 360:lle ja pari hassua Onelle. Onen mukana tuli AC bundle ja erikseen hommannu GTAV:n.
Eipä paljoa viitsi ostella kun ei ole oikein aikaa pelailla kaikkia.

Xbox liven kuukausittaiset ilmaispelit tulee latailtua. Pitääkin Bioshock käydä lataamassa 360:lle ennen kuin tarjous loppuu. :serlokkismoke:


Otsikko on täyttä asiaa :psp:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Kiljutron

NES, PS1, XBOX, XBOX360, XBOX one..

Enimmäkseen olen kuitenkin PC-yliherra.  :think:


KH

Pikkuvikasia PS1 ja PS2:sia on, sisaruksilla on GameCubee, Seksipoksi360 ja PS3:a. Eipä nykysin tuu pelattua muullaku PC:llä, oma juttusa tuo konsolihomma ja PC:llä pelaaminen tulee tässä helpommin. :jees:
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

Jarre

Kotona on SNES, kaks WII:tä, XBOX360 ja PS3 ja PC, enkä mä ees juurikaan pelaa ::hihsmoke
Carpe Natem

Kastori

8-bittinen nintendo ja ps3..

pleikkaa pelailen satunnaisesti, mutta silti luokittelisin itseni pc master raceen.. ei vaan ole tiloja eikä varoja laittaa hyvää pelikonetta..

morkkis

Quote from: Riffe on Mon 23.03.2015 12:04:00 (UTC+0200)
Quote from: Anneli on Mon 23.03.2015 11:48:22 (UTC+0200)
SNES, Megadrive II ja PS3 löytyy. Wii U:n hankkimista oon harkinnut.
Halvalla lähtee käytettynä viimeistään, ja nekin yksilöt tuuppaa olemaan melko iskemättömiä. Pakkohankinnoiksi pakko mainita Zombie U, Super Smash Brosh, New Super Mario Bros U, Mario Kart 8 sekä Wind Wakerin HD-versio. Virtuaalikaupan puolelta tietty löytyy ziljoonia klassikoita ostettavaksi erikseen. :)
ainakin wiin kanssa tuntui olevan se ongelma, ettei käytettyjen konsolien mukana saa ohjaimia.

Riffe

Quote from: Anneli on Mon 23.03.2015 16:46:31 (UTC+0200)
Quote from: Riffe on Mon 23.03.2015 12:04:00 (UTC+0200)
Quote from: Anneli on Mon 23.03.2015 11:48:22 (UTC+0200)
SNES, Megadrive II ja PS3 löytyy. Wii U:n hankkimista oon harkinnut.
Halvalla lähtee käytettynä viimeistään, ja nekin yksilöt tuuppaa olemaan melko iskemättömiä. Pakkohankinnoiksi pakko mainita Zombie U, Super Smash Brosh, New Super Mario Bros U, Mario Kart 8 sekä Wind Wakerin HD-versio. Virtuaalikaupan puolelta tietty löytyy ziljoonia klassikoita ostettavaksi erikseen. :)
ainakin wiin kanssa tuntui olevan se ongelma, ettei käytettyjen konsolien mukana saa ohjaimia.
Itsellä on käynyt päinvastaisesti. Ja mikä hauskinta, täydellinen konsolipaketti on maksanut vähemmän mitä Wii-kapuloista erikseen pyydetään. :P


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview