News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Mozilla Firefox8.0 ja Thunderbird8.0

Started by =Juku=, Thu 10.11.2011 23:57:15 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

Mulla ei ole aavistustakaan vaikuttaakokone tuohon, selaintahan siinä testataan.
Toisaalta jos selainta testataan, silloinhan yksi testi riittäisi julkaistavaksi :crazy:

Mulla on kait melko yhvä kone, ehkä sekin tekee jotain?

Jarre

Kyllä siihen vaikuttaa moni juttu. Suoritin, muisti, näytönohjain yms yms....kun tuossa testataan esim miten grafiikka pyörii selaimessa ni sä vois ainoastaan verrata omassa koneessas muita selaimia  :jepso:
Carpe Natem

Milla Makia

Vaihdoin selaimen. MPC Kromi antoi tulokseksi 2010 pointsia.  :jees:
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

paavo

On makialla jotain erilaista jos minä sain noin paljon enemmän pisteitä :think:

Jii



Löylyttäjä

Quote from: Dakota on Sat 12.11.2011 21:10:05 (UTC+0200)
Quote from: Jii on Sat 12.11.2011 16:29:15 (UTC+0200)
Ne tuunas sen sillo jo alussa, kun chrome lähetteli tietoja googlelle, taitaa edelleenkin lähettää. :think:
Mulla tässä on riisuttu niitä googlejuttuja pois. Huomasin kun vertailin niitä. Tää lienee suoraan Chromiumiin tehty. http://www.mikropc.net/mpc-kromi/
yllättäen ei saa linuxille
Vaan miksi tarviaa, linukallehan on Chromiun ::osmoke

Jii

Quote from: Löylyttäjä on Mon 14.11.2011 12:14:30 (UTC+0200)
Quote from: Dakota on Sat 12.11.2011 21:10:05 (UTC+0200)
Quote from: Jii on Sat 12.11.2011 16:29:15 (UTC+0200)
Ne tuunas sen sillo jo alussa, kun chrome lähetteli tietoja googlelle, taitaa edelleenkin lähettää. :think:
Mulla tässä on riisuttu niitä googlejuttuja pois. Huomasin kun vertailin niitä. Tää lienee suoraan Chromiumiin tehty. http://www.mikropc.net/mpc-kromi/
yllättäen ei saa linuxille
Vaan miksi tarviaa, linukallehan on Chromiun ::osmoke
Nimenomaan näin. Tuohan on nahkottu Chromium. :jees:

Jii

Minä uudella Operalla sain 1900, mikä on huomattavasti enemmän kuin MPC Kromilla tässä rakkineessa. :jees:

Johan Von Markkinat

Oli jonkun aikaa uusin Firefox koneella (viikon, ehkä) ja nyt sitten alkoi takkuamaan.
Putsaan selaimen päivittäin, mutta nyt löytyi yli 500 Mt tauhkaa, eikä suostunut edes siivoutumaan.
Selaimen poistokin vaati kertaalleen uudelleenasennuksen, ennenkuin suostu siististi poistamaan kaiken.
Jep jep.

Milla Makia

Kokeilenpa nyt Firefoxia. MPC Kromissa on muutama kismittävä juttu (kuten se, ettei se lataa sivuja kokonaan).
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview