News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Neula ja lankaa

Started by omglolnoob, Sat 24.05.2008 21:18:51 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Quote from: morkkis on Fri 20.02.2009 20:57:48 (UTC+0200)
jos te tosta mun viestistä puhutte niin mä olisin vaan halunnu nähdä minkä näköstä jälkeä noobi on saanu aikaseksi ja siks harmittelin että kuva jäi näkemättä..
En mie sinua kohtaan, ku yleisesti sitä, ette bikinien valmistuminen on yhtä kuin tissit ruutuun. Mie kyllä ne pikkupikinit postaan tänne, ku tuo toinen kone vapautuu, kuvaan nekin tuossa tuolin nojalla. Ja niitä pikineitä nyt vasta kokeilen ja opettelen, kesää kohti sitten alan urakoida niidä, loppu onkin puhtaasti profit.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Arathon

Tule hyvä kakku.

nyyyps

Merseroidusta puuvillasta, ihan virkkauslankaa. Nuo kokeiluversiot on kohtuu paksusta langasta tehty.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Tuon kuvion ja värien on pakko olla 70-80 luvulta  ::osmoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.


Pokerface


nyyyps

Ihan tuliterää pakasta vedettyä kangasta.
Tai alelaarista. :sorry:

Voimakkaat printtikuosit oli viime kevään suurin hitti. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Mustis

Jeee mä sain sivuaineen ens vuodeksi: Teksitiilityön aineopinnot  :jippii:

Sen kun suorittelee, niin pitäsi sitten valmistuessa olla täys pätevyys opettaa teknistä- ja tekstiilityötä peruskoulussa

PerseVän VeREvvÄÄ!
:notworthy: :huraa: :notworthy:

Delia

Kehtaako laittaa kuvaa muistakin kun neulotuista/virkatuista jutuista?  :bounce:
Olen mikä olen, ja eikö olekin ihastuttava ilta paloitella lastenmurhaaja?


Atomisaattori

Jos niihin on käytetty neulaa ja lankaa, miksi ei??

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview