EA jakaa C&C Gold peliä ilmaiseksi!

Started by Arsemaisteri, Sat 01.09.2007 15:16:06 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arsemaisteri

Command And Conquer pelisarja on täyttänyt 12 vuotta, ja sen kunniaksi EA jakaa Command And Conquer Gold peliä ilmaiseksi sivullaan. Molemmat NOD ja GDI levyt ovat ladattavissa tuosta osoitteesta .ISO muodossa  :jippii:
http://www.commandandconquer.com/intel/default.aspx?id=61#NewsMain

Tätä tarjousta ei kannata ohittaa, sillä sitä ei tiedä miten kauan tuo peli on tuolla sivulla jaossa. Itse aion pelin ladata, jotta pääsen taas hakemaan flashbackkeja nuoruudesta  ::lsmoke

HUOM! EDIT:Tuo sivu ei toiminut minulla oikein firefoxin kanssa, joten sen saattaa joutua aukaisemaan joko IEllä tai Operalla! Itselläni tuo näkyi oikein IEn kanssa.

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Tieko

Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Arsemaisteri

Quote from: Diego on Sat 01.09.2007 15:22:44 (UTC+0300)
lähti lataukseen  :good:. Toimi firefoxilla ainakin minulla
Se on johtunut sitten varmasti vain minun asetuksista tuossa firefoxissa  :jepso:

Tpl



Kastori


Arsemaisteri

#6
Quote from: Kastori on Sat 01.09.2007 16:43:56 (UTC+0300)
mitä noi gdi ja nod on  :sorry:

Quote Wikipediasta, kun tuo quote ei näytä toimivan oikein jos siihen laittaa itse mistä se on lainattu.
QuoteAlkuperäisessä Command & Conquer -sarjassa kaksi osapuolta, GDI ja Nod, taistelevat Maapallosta ja salaperäisestä tiberium-mineraalista. GDI eli Global Defence Initiative on Yhdistyneiden kansakuntien alaisuudessa toimiva fiktiivinen sotilasjaosto, joka perustettiin 12. syyskuuta 1995. Nod on muinainen terroristijärjestö ja veljeskunta, jonka johtajana toimii mystinen ja karismaattinen Kane. GDI haluaa hyödyntää tiberiumia ihmiskunnan hyväksi, mutta Nod suunnittelee Maapallon muuttamista tiberiumiin pohjautuvaksi ekojärjestelmäksi.

Eli GDI on pelin hyvikset jotka taistelevat maapallon ihmisten puolesta pahaa Brotherhood Of NODia vastaan. (Ei se tainnut olla Brotherhood Of Nod, mutta se kuulostaa hienommalta  ::hihsmoke )

Noissa levyissä se ero, että GDI levyllä on hyvisten kampanja ja NOD levyllä taas pahisten kampanja. Pelissä oli kai myös tuollainen custom battle, eli että valitaan puoli ja vastustaja ja ruetaan sotimaan ilman kampanjan asettamia vaatimuksia. En ole ihan varma oliko tuossa C&Cssä vielä sitä, mutta muistelen niin.

Kastori


Lexa

Arsemaster! :moi:

Quote toimii näin: (Korvaa sulku hakasululla)

(quote author=Wikipedia)
lainaus
(/quote)

Eli siitä tulee
Quote from: Wikipedia
lainaus

:jepso:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview