Yleistä kamerakeskustelua

Started by Juggernauter, Thu 19.05.2011 11:47:55 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Mieki voisin mennä pihalle räpsimään kuvia, kun koiranpaskat alkavat sulaa näkösille. Tulis paskoja kuvia. :bounce:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

tuo sisälle ja tee asetelma pöydälle rypäleiden ja samettiverhon kera..  :bounce:

nyyyps

Voi kyllä. Vasta asettelin maljakkoon kimpun reilunkaupanpirkkaruusuja, ovat vielä vähän nupullaan ja koristavat asetelmaa kauniisti. :bounce
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

mie joskus ostin vehkeeseeni salamalaitteen jota olen kerran kokeillutkin..  :jepso:

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


Kastori

sillä kyllä ihan hyviä salamikuvia sai.. miehän tuommosen "halppiksen" kiinasta tilasin.. jonku 60-70 euroa se oli..

=Lutris=

Quote from: Kastori on Fri 11.04.2014 15:27:57 (UTC+0300)
mie joskus ostin vehkeeseeni salamalaitteen jota olen kerran kokeillutkin..  :jepso:
mullakin on salamalaite, mutta en mä sitä vehkeeseeni ole ostanut saatikka kiinnittänyt  ::hihsmoke
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

nyyyps

Mulla on tuossa nikoniin tuommonen WU-1a, tuskin otan käyttöön. Mutta jos joku tarttee.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori


nyyyps

#169
Joo.
Oli halvempi ostaa tuon kanssa ku ilman.

Quote
Wi-Fi sovitin, joka mahdollistaa Nikon COOLPIX A, P330, P520, sekä D3200, D5200 ja D7100 -kameroiden yhdistämisen langattomasti älypuhelimeen tai tablettiin*.

    IEEE802.11b/g
    mitat: 18 x 21 x 10 mm
    paino: n. 3 g

*Tuetut käyttöjärjestelmät: Apple iOS ja Android OS version 2.3 (Gingerbread) tai uudempi
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview