Täällä kummastellaan hifistejä!

Started by jiidee, Tue 08.04.2008 11:24:52 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jiidee

Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Jokse

Koska itse en huomaa eroa äänessä, vaikka olisi kullatut johdot, tahi peruspaskat tietokonekajarit. :nykytaide:

Diver


jiidee

Quote from: Jokse on Tue 08.04.2008 13:09:04 (UTC+0300)
Koska itse en huomaa eroa äänessä, vaikka olisi kullatut johdot, tahi peruspaskat tietokonekajarit. :nykytaide:

Et ole siis kuullut parempia koskaan  :think:
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Jokse

Quote from: jiidee on Tue 08.04.2008 14:05:54 (UTC+0300)
Quote from: Jokse on Tue 08.04.2008 13:09:04 (UTC+0300)
Koska itse en huomaa eroa äänessä, vaikka olisi kullatut johdot, tahi peruspaskat tietokonekajarit. :nykytaide:

Et ole siis kuullut parempia koskaan  :think:
Kaikenlaista olen kuullut, mutta eroa en huomaa. :drag:


Lexa

On noissa eroja, ihan selkeitäkin vielä.. Mutta nk. hifistelijäksi musta ei kyllä olisi, tykkään liikaa musiikista - ja olen oppinut että hifisteillä homma kusee siinä kun musiikki jää kakkoseksi laitteille ja äänimaailmalle... ::nsmoke
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

jiidee

Quote from: Lex Arma on Tue 08.04.2008 14:09:35 (UTC+0300)
On noissa eroja, ihan selkeitäkin vielä.. Mutta nk. hifistelijäksi musta ei kyllä olisi, tykkään liikaa musiikista - ja olen oppinut että hifisteillä homma kusee siinä kun musiikki jää kakkoseksi laitteille ja äänimaailmalle... ::nsmoke

Monet ovat laiteharrastajia siihen saakka kunnes jämähtävät tietylle tasolle ja alkavat musiikinkuuntelijoiksi. Aina joskus pitäisi kaivaa se sisäinen laiteharrastajakin esiin, viimeistään silloin kun taas on aika päivittää laitteet.

Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Ubermario

Turhaa paskaa... Itse ostin 100 eurolla Philipsin stereot, ei ehkä mitään huippulaatua mutta toimii kunnolla ja musiikkia on mukavaa kuunnella.

Ja mitä tulee näihin HD-friikkeihin, luin jostain lehdestä - taisi olla Suomen Kuvalehti -, jossa todettiin ettei edes ammattilainen pysty kunnolla näkemään eroa "tavallisen" digikuvan ja teräväpiirron välillä... ihan sama. En ryhdy tuohon kulutusmaniaan...

Lexa

Quote from: Übermario #3 on Tue 08.04.2008 14:30:42 (UTC+0300)
Turhaa paskaa... Itse ostin 100 eurolla Philipsin stereot, ei ehkä mitään huippulaatua mutta toimii kunnolla ja musiikkia on mukavaa kuunnella.

Ja mitä tulee näihin HD-friikkeihin, luin jostain lehdestä - taisi olla Suomen Kuvalehti -, jossa todettiin ettei edes ammattilainen pysty kunnolla näkemään eroa "tavallisen" digikuvan ja teräväpiirron välillä... ihan sama. En ryhdy tuohon kulutusmaniaan...
Jep, näin samasta asiasta jossain juttua. Oli alan ammattilaisia pistetty "sokkona" vertaamaan FullHD ja HD-ready töllöjä. Hyvin harvassa oli oikeat tunnistukset. ::hihsmoke
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

jiidee

Quote from: Lex Arma on Tue 08.04.2008 14:36:08 (UTC+0300)
Quote from: Übermario #3 on Tue 08.04.2008 14:30:42 (UTC+0300)
Turhaa paskaa... Itse ostin 100 eurolla Philipsin stereot, ei ehkä mitään huippulaatua mutta toimii kunnolla ja musiikkia on mukavaa kuunnella.

Ja mitä tulee näihin HD-friikkeihin, luin jostain lehdestä - taisi olla Suomen Kuvalehti -, jossa todettiin ettei edes ammattilainen pysty kunnolla näkemään eroa "tavallisen" digikuvan ja teräväpiirron välillä... ihan sama. En ryhdy tuohon kulutusmaniaan...
Jep, näin samasta asiasta jossain juttua. Oli alan ammattilaisia pistetty "sokkona" vertaamaan FullHD ja HD-ready töllöjä. Hyvin harvassa oli oikeat tunnistukset. ::hihsmoke

Meidän huonon HD-readyn erottaa mistä tahansa kuvansa perusteella.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview