4G netti

Started by peter, Thu 03.05.2012 19:49:03 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori


peter

Joo, isdn 3G. Melkoista kusetusta muuten kutsua tuota 4G:ksi. Tämän iltaisten testien mukaan nopeuskin on 2-17 megan välillä. :kahvi:

Betonishamaani

Taitaa saada tuolla mokkulankin paskeella otollisessa paikassa saman verran :think:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



peter

Saattaa olla että tuo paketti palautuu takaisin saunalahdelle. Mä oon kuljetellut tuota reititintä pitkin kämppää löytääkseni parhaan mahdollisen signaalin. Maksimi mitä tuossa on koskaan käynyt on 2/5. Sekin vaan pikaisesti. Tässä pöydällä mihin sen ois tarkoitus jäädä, ei saa signaalia ollenkaan. Tuonne katonrajaan kun nostin, sain yhden palkin syttymään. Ja tosiaan tuo nopeus seilaa edestakaisin. Hohhoijaa.  :kahvi:

=Juku=

#14
Tuttava totesi, että WLAN-reititin, johon saa mokkulan kiinni (tai jossa on simmipaikka) on paras ratkaisu. Sen saa sinne missä on paras signaali ja lähiverkolla koneet nettiin. Minulla harkinnassa, kun Suomessa on lanka ja turhan kallis yksistään kesäkäyttöisenä.

Me first (rules of traffic)



paavo

Mulla on katolla tuolta ostettu hyvä kattoantenni ja reitittimenä mokkulalle on on Siptune.

http://www.siptune.com/

peter

Soitin asiakaspalveluun ja kyselin miten tuossa noin paskat kentät on. Epäilivät oisko laitteessa jotain vikaa. Käskivät kokeilla sim korttia jossain toisessa laitteessa. Nakkasin kortin kännykkään, niin pamahti täydet kentät.

Samalla vittuilin miten kehtaavat mainostaa neljä geenä heidän isdn liittymää. Naurahti ja sanoi itsekin ihmettelevänsä.  :psp:

peter

Sen verran epävakaa oli, että lähti vekotin takaisin. Kyllä kiinteä netti on vielä pop.  :jees:

Señorita iCola

Ei näkyy vielä ole Dual Carrier verkko täällä asti, vaan potkii tuo silti vähän kovempaa kuin 3g tikulla :jees:


Pitää tässä testailla oisko tää luotettavampi pätkimisen suhteen, vielä ei ainakaan ole pätkäissyt ekan tunnin aikana.  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview