Apache addiktien vertaistukiryhmä. postaa kun olet koukussa apacheen

Started by D-ude, Fri 20.10.2006 09:21:29 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

Ei se mitään, lihas kramppaa jossain vaiheessa ja voit selailla Apachea häiriöttä.

ferret

Post.. Kerrasta koukkuun..  :parku: Kaikki alkoi varmaankin jo monta vuotta sitten kun kävin amiksen, madalsi porrasta apache riippuvuuteen.. Kehäkolmosen ulkopuolellahan ei ole vaaraa elämästä..   :think:  Eikä minua ole kukaan normaaliksi ikinä haukkunutkaan...  :jepso:
Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita

Kastori

Moi. Mä oon Kastori ja mä oon apachella rankaisijana.

Mun tarina on se tavallinen. Ekaks sain joltain tyypiltä kuulla "yhestä paikasta" mistä löytyy ihan hyvää kamaa. Paikkahan tietty piti tarkastaa ja eikä kulunut kauankaan kun löysin itseni rekisteröitymissivulta.
Siinä tuli aloitettua ihan kevyillä kokeiluilla. Kommentti sinne, kommentti tänne, kunnes sitte kokeilin ekaa kertaa sitä "isoo juttuu", mä postasin kuvan.
Se oli upeinta mitä oon ikinä kokenu. Se adrenaliinisyöksy, tunsin olevani tulessa. Se täytyi tehdä uudelleen ja uudelleen. Homma toistui usein ja lopulta huomasin olevani koukussa. Mun päivät kului täysin apachella; piti tarkastaa uudet postaukset, kuvat, vastaukset omiin posteihin.. Oravanpyörä jatkoi pyörimistään ja tällä hetkellä mä oon syvällä tässä. En näe huomista ilman  apachea. Elämää ei enää ole jos en saa postata tänne joka päivä. JOKA PÄIVÄ!!

paavo

Näennäisesti vietän normaalia elämää, mutta Kastorin haamu varjostaa elämäni. Se, joka pakottaa minut postaamaan JOKA PÄIVÄ.

Nuuka

Meinasin laittaa itselleni sigun, mutta sitten en keksinyt siihen mitään hauskaa niin en laittanutkaan. :jepso:


D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

paavo


Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

paavo


Nuuka

Quote from: Kastori on Fri 20.10.2006 23:25:18 (UTC+0300)
Moi. Mä oon Kastori ja mä oon apachella rankaisijana.

Mun tarina on se tavallinen. Ekaks sain joltain tyypiltä kuulla "yhestä paikasta" mistä löytyy ihan hyvää kamaa. Paikkahan tietty piti tarkastaa ja eikä kulunut kauankaan kun löysin itseni rekisteröitymissivulta.
Siinä tuli aloitettua ihan kevyillä kokeiluilla. Kommentti sinne, kommentti tänne, kunnes sitte kokeilin ekaa kertaa sitä "isoo juttuu", mä postasin kuvan.
Se oli upeinta mitä oon ikinä kokenu. Se adrenaliinisyöksy, tunsin olevani tulessa. Se täytyi tehdä uudelleen ja uudelleen. Homma toistui usein ja lopulta huomasin olevani koukussa. Mun päivät kului täysin apachella; piti tarkastaa uudet postaukset, kuvat, vastaukset omiin posteihin.. Oravanpyörä jatkoi pyörimistään ja tällä hetkellä mä oon syvällä tässä. En näe huomista ilman  apachea. Elämää ei enää ole jos en saa postata tänne joka päivä. JOKA PÄIVÄ!!

Tämä on varmaan jokaiselle meille tuttu tarina. ::nsmoke
Meinasin laittaa itselleni sigun, mutta sitten en keksinyt siihen mitään hauskaa niin en laittanutkaan. :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview