Autovideot...

Started by jiidee, Mon 25.12.2006 16:41:20 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Löylyttäjä


unikeko

kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

IsoPahaJolppi

 :good: Isäntämies suhtautui melko rauhallisesti...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

IsoPahaJolppi

#174
Melkein "auto"video...
Finski traktor, paras traktor... Ja työsuojeluviranomaiselle paskahalvaus.  :jippii:

http://www.youtube.com/watch?v=IctAIs-5RjE
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoPahaJolppi

 :think: Jostain syystä tuo mun linkki lopetti heti toimimisen, mutta tuosta noobin lainauksesta viskaa suoraan juutuubiin, jossa taas toimii...
Outoa...  :blink:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

nyyyps

Quote from: IsoPahaJolppi on Fri 31.10.2008 18:42:26 (UTC+0200)
:think: Jostain syystä tuo mun linkki lopetti heti toimimisen, mutta tuosta noobin lainauksesta viskaa suoraan juutuubiin, jossa taas toimii...
Outoa...  :blink:
Mie lainasin sitä sinun viestiä, ja pistin nuo [NOEMBED]videon url[/NOEMBED] tagit siihen. En kyllä itekään vielä tiiä, mistä siellä juutuupin sivulla erottaa, että mistä näkee saako sitä videota istuttaa muualle.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoPahaJolppi

 :blink: Nyt en oikein ymmärtänyt, mutta ei sen niin väliä... Tajuan näistä muutenkin kuin sika satelliiteista...  :jippii:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview