Keskustelua Hifilaitteista...

Started by jiidee, Wed 29.11.2006 12:17:41 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Autossa toistuu, kotona ei.
[noembed]http://www.youtube.com/watch?v=L3ASjVpMv9o[/noembed]

Minulla on köyhän ihmisen 5.1-satsi, ja harmittaa, että telkänpöntön pieni 5,25" ei jaksa toistaa ylläolevan piisun matalaa bassokikkailua - mikä ilo sitten on d'n'b-musiikkia kuunnella? Kuuntelisin erittäin mielelläni, mutta sitä pitää harrastaa pysäköidyssä autossa.

Olen miettiny, että vaihanko telkänpönttöön uuden midbassoelementin, sen jälkeen matalat bassotaajuudet eivät edelleenkään soi, ja d'n'b:n kuunteleminen on persiistä. Hautasin jo alkuun ajatuksen siitä, että porata reikä isommaksi 6" bassoelementille. Jos sen ensin saisi tuohon koteloon mahtumaan ilman että se vastaisi johonkin, kotelo olisi muutenkin liian pieni.

Johtopäätös: Vitut veisaan siitä, että koyhän ihmisen teinisatsi ei toista matalia taajuuksia. Kuulokkeet päässä saatan bassokikkailun kuulla, mutta en ala vouhottamaan.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

jopotus

#41
Ehkä noobin kannattaisi harkita uuden subin rakentamista, pienellä sioituksella voi jo saada musiikkiin ja elokuviin reilusti lisää.

nyyyps

Siihen menee rahaa, niin en rakenna. Lisäksi kun ei ole vahvistinta subille.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Pokerface


paavo

Tekemällä saa mieleiset :jepso:

Minä kävin gigantista samalla kertaa, ihan nätit ja tukevat


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

kenny

Minä tein teräksestä ja graniitista jalustat   :jepso:  Tuli riittävän tukevat

Pokerface

Quote from: kenny on Mon 30.03.2009 21:04:40 (UTC+0300)
Minä tein teräksestä ja graniitista jalustat   :jepso:  Tuli riittävän tukevat
Millä työstit graniittia  :think:

kenny

Quote from: Pokerface on Mon 30.03.2009 21:07:32 (UTC+0300)
Quote from: kenny on Mon 30.03.2009 21:04:40 (UTC+0300)
Minä tein teräksestä ja graniitista jalustat   :jepso:  Tuli riittävän tukevat
Millä työstit graniittia  :think:

Hain paikallisesta kivifirmasta muutaman hukkapalan   :jepso:   Ei tarvinnut enempää työstää, proput porasin pohjaan.





PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview