Moottoripyöräkausi alkaa pian.

Started by Susey, Fri 02.03.2007 14:26:06 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

En minä kehtaa alkaa mistään ulkoo tilaamaan kun ei tuo viiskymppää nyt niin tolkun kova hinta oo.
Ja kun ottaa sen virman kautta niin voi palauttaa jos ei oo sopiva.
Mut orkkiskaman hinta on kyl kohdillaan.

Edit: Tai siis mikä nyt lieneekään se ohjauksen laakerointi, sen tilasin, ja jotenkin muistelen että emäputkeksi sitä on joskus haukuttu...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

jta

Tuohan on jo ihan maltillinen hinta. En tuollasilla hinnoilla itekkään alkais enää ulkomailta osteleen.

Jarre

Meille kun töihin tilataan ns. jatkuvasti laakereita suoraan tehtaalta mut toki 1-2 kappaletta kokoansa ni siellä on yleistä että jätkät tilaa samalla omalla laskulla (alvillisella) autoihin, traktareihin yms laakereita....saa kuljetuskulut minimiin ja sen maksimi alennuksen ::hihsmoke
Carpe Natem


IsoPahaJolppi

 :pässi: Ja kuitenkin noi on jotain tavan tusinakoon laakereita sitten kuitenkin jotka olis saanut paikallisesta laakerivirmasta pariinkymppiin. Mutta ei voi tietää kun eivät ole vielä tulleet, tai ei oo ainakaan ilmottanut että olisivat tulleet....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen


Ledskukkuu

Quote from: IsoPahaJolppi on Wed 29.03.2017 21:02:34 (UTC+0300)
:pässi: Ja kuitenkin noi on jotain tavan tusinakoon laakereita sitten kuitenkin jotka olis saanut paikallisesta laakerivirmasta pariinkymppiin. Mutta ei voi tietää kun eivät ole vielä tulleet, tai ei oo ainakaan ilmottanut että olisivat tulleet....
Tai muutenkin jostain muualta halvemmalla. :psp:
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.


IsoPahaJolppi

 :pokeri: Noniin, ja silleen. Laakeripaketti on saapunut ja mopon keulan purku aloitettu. Sit kun vaan jostain löytäis jonkun ohjeen millä sitä tekis eteenpäin. Tai toinen, se todennäköisemi vaihtoehto on se, että vaan tekee kaikessa rauhassa. Onneksi seuraava viikonloppu on pitkä niin on aikaa tuhertaa.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

 :pässi: Ääänd,,,,, done. Ei vaan lähtenyt yläpuolen laakeri irti, kun ei saanut ulkokoolia naputeltua pois. Niin pirun pieni kulma mihin ei saanut millään ilveellä tuurnalla otetta. Heti kun yritti hiukan vasaraa näyttää niin työvälineestä kulma irti...

Mutta noin niinkuin omasta mielestä alalaakeri olikin kulunut, selvät merkit oli kooleissa ja pykälä ainakin ohjauksesta katosi, jossain vaihessa vielä ajokauden aikana joutunee avaamaan yläkolmion ja kirraamaan vähän.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen


Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview