News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Nissan - Triidi laadulle

Started by Kastori, Tue 11.05.2010 17:25:16 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

ongelma tuossa se että tainnu vuosi tai pari jäädä väliin tuo puhdistus.. muutenki noissa nuo takajarrut jonku sortin tyyppivika..

Pokerface

öö, mulla ollu tuo fordi 5 vuotta, eipä ole liukutapit jumissa. ei oo tarvinnut koskea.  :byebye:

jta

Takajarrut tahtoo muutenkin olla herkempiä jumimaan kun normaaliajossa takajarruja käytetään melkoisen vähän.

Kastori

Quote from: Purhukallo on Thu 07.04.2016 22:04:17 (UTC+0300)
öö, mulla ollu tuo fordi 5 vuotta, eipä ole liukutapit jumissa. ei oo tarvinnut koskea.  :byebye:
en minäkään koskis fordiin.. :sorry:

Pokerface

uudet liukutapit, sopivalla poranterällä poraa ne reijät puhtaaksi ja oikea rasva ja suojakumit, niin menee vuosia  :jees:   ei maksa paljoa


Kastori


paavo

Uudemmat ohjaa jarrupainetta väkisin takajarrulle, ei ole ollut ongelmia ransitin kanssa.
Tätä ennen oli ainaista tappelua autojen jarrujen kanssa, ransporttereissa varsinkin takana.

Sanoi ne edellisessä huollossa etujarrun jumittaneen, mutta sitä ei lasketa kun en itse huomannut. :psp:

Kastori

eipä tuossakaan ole ongelmaa ollu.. käsijarru on toiminu varsin hyvin.. kun toinen tapeista on vain jumissa..  :psp:

paavo

Positiivisuuden kautta.
Jos hankaa, pitää.
Jollei hankaa tai liiku, ei kulu.

jta

Quote from: Castoreum on Thu 07.04.2016 22:35:23 (UTC+0300)
eipä tuossakaan ole ongelmaa ollu.. käsijarru on toiminu varsin hyvin.. kun toinen tapeista on vain jumissa..  :psp:
Käsijarru pitää vähän liiankin hyvin? *nimimerkillä laikka punasena ajon jälkeen*  :psp:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview