News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Virallinen näppäimistötriidi

Started by Susey, Wed 06.01.2016 13:51:16 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoP

Quote from: KH on Wed 12.04.2017 20:55:57 (UTC+0300)
Niitä makroja ei taia funktioiden yläpuolella olla, sivulla kyllä pilvin pimein. Teensyllä voi ite hyppyyttää kytkimet ja ohjata/koodata napit eli onnistuu aika helposti. Vaikein ehkä on tehä case sille mihin kytkimet yms saadaan kiinni. :think: Jos siis customi näppiksen haluat tehä, oiskohan kuitenki ollu jotain vanhoja näppiksiä semmosella layoutilla; jos semmosen sattuu vaan löytämään :think: Ja jos helpomman kautta haluat, tee vaan irtonainen makrorivi sinne näppiksen päälle? :serlokkismoke:

@Susey vois ehkä muistaa paremmin noita layoutteja noista muista näppiksistä, ite ku lähinnä näihin taskuun mahtuviin customeihin tutustunu. :brows:

Oikeastaan monesti numeronäppis pitäis olla vasemmalla kädellä kun kädiin mittoja hakkaa piirtäessä ja siihenhän vois pikanäppäimiä lyödä lisäksi  :serlokkismoke: Oli mulla joskus irrallinen numeronäppis, mutta katos jonnekin ja pitäis olla yhtenäinen. Tässä innostuu vielä näistä tätä menoa  :foliopipo:
Make tea not love

KH



Käytä semmonen 250-300e ja laita JD40 tai JD45/150e ja Vortex Core tms 40% sinne makrolankuksi? :psp:
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

IsoP

Quote from: KH on Wed 12.04.2017 21:09:51 (UTC+0300)
Käytä semmonen 250-300e ja laita JD40 tai JD45/150e ja Vortex Core tms 40% sinne makrolankuksi? :psp:

Rupesit puhumaan kielillä enkä nyt ymmärrä, mutta kuvan näppis on kovin suppea minun makuun  :psp:
Make tea not love

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

IsoP

Make tea not love


KH

Quote from: IsoP on Wed 12.04.2017 21:16:28 (UTC+0300)
Quote from: KH on Wed 12.04.2017 21:09:51 (UTC+0300)
Käytä semmonen 250-300e ja laita JD40 tai JD45/150e ja Vortex Core tms 40% sinne makrolankuksi? :psp:

Rupesit puhumaan kielillä enkä nyt ymmärrä, mutta kuvan näppis on kovin suppea minun makuun  :psp:

Ota täysi lankku ja aseta tuo täyden lankkusi vasemmalle puolelle. Tee siihen asetuksia että vasemmalla olevassa pienemmässä näppäimistössäsi on haluamasi oikopolut eli makrot eli ne napit mitä tarvit, siinä vasemmalla olevassa pienessä näppäimistössäsi joka on täyden kokoisen näppäimistösi lisänä siellä vasemmalla puolella. Voinko enää enempi vääntää rautalangasta? :psylach:
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

KH

Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

IsoP

Quote from: KH on Wed 12.04.2017 21:21:23 (UTC+0300)
Quote from: IsoP on Wed 12.04.2017 21:16:28 (UTC+0300)
Quote from: KH on Wed 12.04.2017 21:09:51 (UTC+0300)
Käytä semmonen 250-300e ja laita JD40 tai JD45/150e ja Vortex Core tms 40% sinne makrolankuksi? :psp:

Rupesit puhumaan kielillä enkä nyt ymmärrä, mutta kuvan näppis on kovin suppea minun makuun  :psp:

Ota täysi lankku ja aseta tuo täyden lankkusi vasemmalle puolelle. Tee siihen asetuksia että vasemmalla olevassa pienemmässä näppäimistössäsi on haluamasi oikopolut eli makrot eli ne napit mitä tarvit, siinä vasemmalla olevassa pienessä näppäimistössäsi joka on täyden kokoisen näppäimistösi lisänä siellä vasemmalla puolella. Voinko enää enempi vääntää rautalangasta? :psylach:

Kyllä nyt alkaa mennä jo hitaammallekin jakeluun  :psycho: Kohta jopa minulle  :psp: Ehkä minä joku päivä noita alan väsäämään. Tosin pidän edelleen hiljaisesta Cherry-näppiksestä kun tämä ei juuri mitään ääntä pidä, niin noiden mekeaanisten metelöijien kanssa elämiseen pitäis totutella  ::osmoke
Make tea not love

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview