Joko talvirenkaat vaihettuna?

Started by D-ude, Thu 16.10.2008 19:26:19 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

-teme-


nyyyps

Minunki pitäis kaupasta vähän tuoreemmat nastat hakea. On nuissa tämänhetkisissä kyllä hyvin piikkejä tallella, mutta hyvin on ikääki. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Eeki

Ite olen ulkostanut koko homman rengashotellille. Tää talvi noilla ja ens talveks uudet, mikäli tuo kottero asuu viel meillä sillon.
Ajatuksia. Kummallisia, epäilyttäviä ajatuksia...
Minulla on Ford, mikä sinun puolustuksesi on?

nyyyps

Kerrostalossa asuessa oli kyllä tympeä säilöä kolmea sarjaa rattaita per vuodenaika, ja häkkivarastoa ei ollu laisinkaan. :sdfg:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


-teme-

Minunlla oli entisessä asunnossa yks sarja olohuoneessa jonkun aikaa, emäntä ei oikeen tykänny minun sisustuselementistä. :psycho:


Eeki

Ajatuksia. Kummallisia, epäilyttäviä ajatuksia...
Minulla on Ford, mikä sinun puolustuksesi on?

nyyyps

Kylppärin vaaleaan muovimattoon jäi 15-tuumainen tumma jälki. ::hihsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

jta

Varmaan jotain samaa kokoluokkaa on itelläkin rinkula tuossa lattiassa. Vaalea muovimatto kun tuokin.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview