Yleistä keskustelua tietokoneista ja niiden komponenteista

Started by ukko, Thu 07.04.2011 09:15:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

paavo

Hylki niin pirusti asennusta ja tuli ikäviä huomautuksia ym. tauhkaa sotkemaan konetta.
Hukan kanssa tätä puitiin vuodenvaihteen tienoilla.

Ei tue 8.1
http://www.logitech.com/en-us/support/unifying?section=downloads&osid=23&bit=64

Lexa

Okei... Oisin vaan jotenkin kuvitelllut tuon toimivan kun kerran toimii kaikilla seiskaversioillakin, ja pelkkä lähetin paritettuna yhteen laitteeseen ei edes tarvi erillisiä ohjelmia tai ajureita. :blink:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

peter

Taitaa olla tuo unifying palikka melko häiriöherkkä. Mulla oli ensin wlan palikan vieressä takapuolella, niin pätki jatkuvasti yhteyttä. Siirsin etupuolelle, niin ei ole pätkinyt.

Lexa

Joo wlania olen itekin syypääksi kelannut, mulla on suht tehokas langaton reititin noin puolentoista metrin päässä tosta palikasta.
Miettiny oon että pitäis kokeilla siirtää se johonkin parempaan paikkaan, mutta en o saanu aikaseks :psp:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!


IsoP

Quote from: Lexa on Sun 28.09.2014 20:15:46 (UTC+0300)
Joo wlania olen itekin syypääksi kelannut, mulla on suht tehokas langaton reititin noin puolentoista metrin päässä tosta palikasta.
Miettiny oon että pitäis kokeilla siirtää se johonkin parempaan paikkaan, mutta en o saanu aikaseks :psp:

Tuollaiset suuret ja perustavanlaatuiset kokeilut vaatii aina vuoden tai pari miettimisaikaa  ::hihsmoke
Make tea not love

Lexa

Quote from: IsoP on Sun 28.09.2014 20:19:17 (UTC+0300)
Quote from: Lexa on Sun 28.09.2014 20:15:46 (UTC+0300)
Joo wlania olen itekin syypääksi kelannut, mulla on suht tehokas langaton reititin noin puolentoista metrin päässä tosta palikasta.
Miettiny oon että pitäis kokeilla siirtää se johonkin parempaan paikkaan, mutta en o saanu aikaseks :psp:

Tuollaiset suuret ja perustavanlaatuiset kokeilut vaatii aina vuoden tai pari miettimisaikaa  ::hihsmoke

:jees:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

jta

Jouduin itekkin tuon palikan siirtään koneen takapuolelta jatkojohdolla koneen etupuolelle. Tuolla takana ollessaan saattoi toimia kun koneen edessä ei ollu mitään mutta jos laittoi laukun ja siihen päälle jotain tavaraa ettei täysin suoraa yhteyttä ollu niin heitti toimimasta.

Susey

Quote from: Lexa on Sun 28.09.2014 20:15:46 (UTC+0300)
Joo wlania olen itekin syypääksi kelannut, mulla on suht tehokas langaton reititin noin puolentoista metrin päässä tosta palikasta.
Miettiny oon että pitäis kokeilla siirtää se johonkin parempaan paikkaan, mutta en o saanu aikaseks :psp:
Itellä vetää WLAN-purkki tietyllä taajuudella hiiren aivan sekaisin. Pätki ja nyki niin maan helvetisti, kunnes tajusin kokeilla WLANista eri taajuutta.. Vahingossa vielä tajusin, kun hiiri toimi kun oli jäänyt purkki laittamatta päälle reissun jäljiltä.. ::hihsmoke

=Juku=

Quote from: Susey on Sun 28.09.2014 22:18:41 (UTC+0300)
Quote from: Lexa on Sun 28.09.2014 20:15:46 (UTC+0300)
Joo wlania olen itekin syypääksi kelannut, mulla on suht tehokas langaton reititin noin puolentoista metrin päässä tosta palikasta.
Miettiny oon että pitäis kokeilla siirtää se johonkin parempaan paikkaan, mutta en o saanu aikaseks :psp:
Itellä vetää WLAN-purkki tietyllä taajuudella hiiren aivan sekaisin. Pätki ja nyki niin maan helvetisti, kunnes tajusin kokeilla WLANista eri taajuutta.. Vahingossa vielä tajusin, kun hiiri toimi kun oli jäänyt purkki laittamatta päälle reissun jäljiltä.. ::hihsmoke
Purkki pitäisi olla ainakin riittävän kaukana eikä nenän edessä

Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview