News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Nyrkkeily

Started by Poslari, Sat 03.06.2006 23:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Örtzi

Ekassa erässä kai Robbella käsi hajos, mutta silti, kyllä mun mielestä voitto olis kuulunu toiselle. No, kai ne tuomarit tietää
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Señorita iCola

Noh näkipähän tuosta ainakin ettei vielä toina Klitskojen kanssa heittää samaan kehään, nehän tappaa tuon elävältä  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Jarre

Voitti pisteillä. Vähän olen eri mieltä, vaikka tasanen ni mun mielestä olis paskanjauhajan pitäny voittaa..ehkä vaan pisteellä, mut silti  :jees:
Carpe Natem

Örtzi

Quote from: --Jarre-- on Sun 04.12.2011 01:10:19 (UTC+0200)
Voitti pisteillä. Vähän olen eri mieltä, vaikka tasanen ni mun mielestä olis paskanjauhajan pitäny voittaa..ehkä vaan pisteellä, mut silti  :jees:
Juuri näin.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Jarre

Quote from: Lady iCola on Sun 04.12.2011 01:09:34 (UTC+0200)
Noh näkipähän tuosta ainakin ettei vielä toina Klitskojen kanssa heittää samaan kehään, nehän tappaa tuon elävältä  :psp:
totta...pari vuotta vielä, tosin taitaa muutenkin olla se venakko ekana jonossa, joten ei robben tartte vielä pariin vuoteen...eka pitää pari pakollista puolustusta voittaa tolla vyöllä...tulee sielläkin kovia venäläisiä vastaan  :jees:
Carpe Natem


Jarre

Quote from: Örtzi on Sun 04.12.2011 01:12:06 (UTC+0200)
Quote from: --Jarre-- on Sun 04.12.2011 01:10:19 (UTC+0200)
Voitti pisteillä. Vähän olen eri mieltä, vaikka tasanen ni mun mielestä olis paskanjauhajan pitäny voittaa..ehkä vaan pisteellä, mut silti  :jees:
Juuri näin.
Se oli aktiivisempi ainakin 10 erää 12:sta, osu enemmän melkein joka erässä. Eikä kumpikaan oikein saanu horjutettua...näillä teeseillä mie olisin julistanu sen voittajaksi. Mut kotikehässä voittaa tollei, näin se toimii niin Saksassa kuin Italiassakin, myös Englannissa  :jees:
Carpe Natem

Señorita iCola

Brittiselostajat vähän oli sitä mieltä että tuon neekerin pelleily ja ilveily kulmissa vie pisteitä, saattoihan se niinkin olla.


Quote from: --Jarre-- on Sun 04.12.2011 01:12:32 (UTC+0200)
Quote from: Lady iCola on Sun 04.12.2011 01:09:34 (UTC+0200)
Noh näkipähän tuosta ainakin ettei vielä toina Klitskojen kanssa heittää samaan kehään, nehän tappaa tuon elävältä  :psp:
totta...pari vuotta vielä, tosin taitaa muutenkin olla se venakko ekana jonossa, joten ei robben tartte vielä pariin vuoteen...eka pitää pari pakollista puolustusta voittaa tolla vyöllä...tulee sielläkin kovia venäläisiä vastaan  :jees:
Nii saa nähä mitä niissä sitten, toivottavasti on parempi isku päällä ja paikatkin kestää. Kerkiihän tuota vielä kehittyä.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Örtzi

No, uus slogani on valmis: "peruuttelemalla voittoon"  :psp:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Kastori

mitä vittua.. maksettiin mekin alku illasta yheksän euroa matsista ja matsin pettymyksesta lopulta jonkulaiseen iloon..

Esinahka-Einari


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview