News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Nyrkkeily

Started by Poslari, Sat 03.06.2006 23:20:36 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Handuusi

Before you can see the light, you must die.

Örtzi

Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Handuusi

#552
:goofy:
Before you can see the light, you must die.

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Handuusi

Before you can see the light, you must die.


Kastori



Esinahka-Einari


Kastori


http://youtu.be/m4ORrXanr6Q


QuoteJep. Tää matsi oteltiin v1998 Fayetteville nimisessä paikassa Pohjois-Carolinassa lähellä Fort Braggin tukikohtaa. Tää oteltiin pikkusen erilaisimmilla säännöillä kuin tavalliset nyrkkeilyottelut. Pistelaskua ei ollut, ainoastaan knock-downit laskettiin. Tasapisteissä aggressiivisemmin otellut voitti. Ei myöskään saanut estää vastustajaa oottelemassa sitomalla. Siitä varoitus ja toisesta sit diskauksella hylkäys.
Itse keskityin lähinnä lyömiseen enkä niinkään suojaamiseen. Ja lyötyä kyllä tulikin.
Toi jenkki otteli suurella sydämellä eikä antanut yhtään periksi. Kanveesissa monta kertaa mutta aina tikkana ylös ja kimppuun. Turha sitä on haukkua. Noi uhoamiset kuuluu asiaan aina ennen matseja. Juttelin sen kanssa matsin jälkeen pukuhuoneessa pitkän aikaa ja illalla lähdettiin baariin ja sen sanon että se on hyvä tyyppi. Pukuhuoneeseeni se tuli ämpärin kanssa johon se sylki verta koko sen pitkähkön ajan kun juteltiin.
Matsi itsessään oli aikamoista tykitystä alusta loppuun. 90 sekunnin eriä minuutin tauolla. Katsojat oli hyvällä asenteella mukana ja meteli oli kehässäkin kuultuna ihan mieletön. Kanveesikin tärisi ihmisten huudoista kun jenkki osui oikeallaan hetki ennen ekaa konttaamistaan. Oli huikea fiilis otellaan suorassa tv lähetyksessä. Matsi meni suorana pohjois-Amerikkaa ja Japania myöten.
Tuomarina tossa oli Bill Clancy niminen tuomari. Se on tuominnut monet isot mm ottelut. On nostanut mm Tysonin, Mayweatherin ja Paquiaon käden ylös titteliotteluissa. Sanoi tossa omassa ottelussani Hoesingille että hänen on pakko nyt pistää poikki koska se ottaa niin paljon pahoja osumia.
Toi koko otteluilta oli huikean hieno kokemus kaikkine promotioonein ja limusiiniajeluineen. Jäähalli täynnä Amerikka faneja, joten meteliä piisasi.
Itse kunnioitan Hoesingin fighting spirittiä. Se ei todellakaan antanut periksi missään vaiheessa.
Kaikki pitivät ennen matsia minua varmana häviäjänä. Sanoivat että minut tullaan tyrmäämään. No eipä tultu. Sen verran kuitenkin olin asiasta huolissani että tuolla kehässä mulla oli lompakko vasemmassa reisitaskussa ja passi ja lentoliput oikeassa. Olisi tappion sattuessa omaisuus sit tullut sairaalaan mukaan.
Mutta toisin kävi.
Jari Keskinen

Señorita iCola

Siinä on ihan reipasta ja rehtiä turpaan mättöä  :jepso:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview