News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Hamilton

Started by Lihasperuna, Mon 18.06.2007 16:34:54 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Señorita iCola

Joo okei, yritän olla puolueellisempi meille päin  :psp: Juttusi ovat 100% asiaa verrattuna minun suustani suoltamaan paskaan toveri hyvä  :nykytaide:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

D-ude

Minulla on virallinen kisaruoka uunissa (ranskalaiset ja lihapullaa), joten annan sinulle plussan esimerkillisestä räpiköinnistä ilman sinivalkoisia jarrutusraitoja kalsareissasi. minä en siihen pysty :nykytaide:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Señorita iCola

Lihapullaranskikset  :drool: Toisaalta maamme urheilijat tarvitsevat kaltaisiasi jotka ovat heidän puolellaan joka tilanteessa, olipa se kuinka epäreilua vaan, pidätte yllä kansamme kiihkoa kun tällaiset joilta into on huonon menestyksen myötä laatunut luovuttavat kesken kaiken, kaikki kunnia myös teille plussineen koska jos kaikki kannattajat olisivat kuin minä, niin ei kukaan itseään kunnioittava urheilija pitkään jaksaisi lippumme hyväksi taistella  :nykytaide:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

D-ude

Tinka kanssanne on hyvin hedelmällinen johtuen kahdesta eri mielipiteestä. Toinen niistä on totuus ja toinen pelkkää hapuilua
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Señorita iCola

Joskus minäkin odotin että -95 toistuu vielä, sitten kun tarpeeksi monta vuotta tuli takkiin niin se into on lähinnä laantunut vitsiksi, joka vuosi uhoan nyrkkiä heristäen "ysiviis toistuu tänä vuonna, ja se on varma se!" Samaten sinivalkoisia lasejani huurtaa se kun esim vaikkapa nuo tallimääräykset on aina perseestä kaikkien mielestä, paitsi silloin kun siitä on meille hyötyä  ::hihsmoke Mutta täysin toivoani en ole menettänyt, kuten voit lukea vaikka peking-triidiltä, sinne olen ennustukseni laittanut, mutta mitään en varmasti uskalla odottaa, edes keihäästä sieltäkään  :nykytaide:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview