News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Golf

Started by Saatana, Wed 19.03.2008 16:48:02 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Saatana

Pelaako täällä kukaan tätä jaloa ja hienoa lajia?
Omalla paska foorumillani mua vaan haukutaan lajin harrastamisen johdosta.
En kyllä itsekkään sen perään tuossa vielä 5 vuotta sitten ymmärtänyt, nyt täysin koukussa lajiin...
Siinä mielessä kiva harrastus että sitä voi harrastaa helposti vielä 70 vuotiaanakin, toisin kun montaa muuta lajia.
AINA on parannettavaa, ja vaikka pelaisi paskan kierroksen niin seuraavana päivänä tekee vaan mieli mennä kuitenkin pelaamaan..."jos vaikka parantaisikin eilisestä" :)

Kallistahan se on, ja monen mielestä ei edes urheilua.. mutta koittakaas kävellä 5+ kilometriä raahaten 10kg säkkiä kesäkuumalla ylä ja alamäkiä, je sen lisäksi huitoa 100 kertaa kepillä maata siinä kulkiessa.
Kyllä siinä hiki tulee. Suomen golf ei ole tv:stä tuttua golf-autoilla köröttelyä. :)
:good:

Löylyttäjä

Eipä ole koskaan tullut kokeiltua vaikka 25km sisään on kolme kenttää, lähin noin 6km päässä ja kaverin kautta pääsis sinne kokeilemaankin jopa.  :blink:

Thrash

Lukiossa kävin alkusyksyllä golfkurssin. Ihan mielenkiintoinen laji, sääli ettei kukaan meistä saanut sitä green cardia opettajan sairastumisen johdosta

Saatana

Laji ei kyllä ole kaikkia varten, vaimolla on hienot mailat, greencard ja kaikki...mutta sen hermot ei kestä pelaamista. Hän on sitä mieltä että kaikki missä ei ole hyvä HETI on turhaa..
Golfissa tarvitsee pitkää pinnaa, ja aitoa mielenkiintoa lajia kohtaan ennen kun se tuntuu viehättävältä.

Thrash

Quote from: Saatana on Wed 19.03.2008 16:58:35 (UTC+0200)
Laji ei kyllä ole kaikkia varten, vaimolla on hienot mailat, greencard ja kaikki...mutta sen hermot ei kestä pelaamista. Hän on sitä mieltä että kaikki missä ei ole hyvä HETI on turhaa..
Golfissa tarvitsee pitkää pinnaa, ja aitoa mielenkiintoa lajia kohtaan ennen kun se tuntuu viehättävältä.
Huoh, naiset :psycho: Haluisin kyllä joskus kokeilla sitä green cardia. Maksaa vaan niin helvetisti koko laji pidemmän päälle


apiljavanilja

Quote from: Saatana on Wed 19.03.2008 16:58:35 (UTC+0200)
Laji ei kyllä ole kaikkia varten, vaimolla on hienot mailat, greencard ja kaikki...mutta sen hermot ei kestä pelaamista. Hän on sitä mieltä että kaikki missä ei ole hyvä HETI on turhaa..
Golfissa tarvitsee pitkää pinnaa, ja aitoa mielenkiintoa lajia kohtaan ennen kun se tuntuu viehättävältä.

Tuskin siis sopisi mulle laisinkaan, eli ihan hyvä että en ole ikinä kokeillut  :bounce:
Mottoni: "Mulle kaikki heti ja nyt" ja "Kaikki pitää tapahtua vauhdilla"
Elämä on kovaa, mutta ilman kovaa ei ole elämää

Saatana

Quote from: Thrash on Wed 19.03.2008 17:00:31 (UTC+0200)
Huoh, naiset :psycho: Haluisin kyllä joskus kokeilla sitä green cardia. Maksaa vaan niin helvetisti koko laji pidemmän päälle

Onhan se tyyristä. Mailat on parista sadasta pariin tonniin (ja kun jää lajiin koukkuun niin se uusi 300€ draiverihan on pakko saada)..
Jäsenmaksu 60-150€/vuosi
Vuokrapelioikeus yhdelle kentälle rajattomilla kierroksilla =  ~600€

Ei se *NIIN* kallista ole kun moni kuvittelee, se on oikeastaan siitä kiinni monta kertaa käy pelaamassa. Jos ostaa tonnin mailat, maksaa jäsenyyden ja vuokraa pelioikeuden ja käy kentällä ihmettelemässä 2kertaa niin rahat meni kaivoon.
Itse kävin yli 50 kertaa viime kaudella kiertämässä kierroksen (tosin muillakin kentillä kuin vain sille mille se pelioikeus oli).

Yksittäinen kierros on aivan sikahintainen, 30-100€ per kierros.

Jokse


Thrash

Quote from: apiljavanilja on Wed 19.03.2008 17:02:33 (UTC+0200)
Quote from: Saatana on Wed 19.03.2008 16:58:35 (UTC+0200)
Laji ei kyllä ole kaikkia varten, vaimolla on hienot mailat, greencard ja kaikki...mutta sen hermot ei kestä pelaamista. Hän on sitä mieltä että kaikki missä ei ole hyvä HETI on turhaa..
Golfissa tarvitsee pitkää pinnaa, ja aitoa mielenkiintoa lajia kohtaan ennen kun se tuntuu viehättävältä.

Tuskin siis sopisi mulle laisinkaan, eli ihan hyvä että en ole ikinä kokeillut  :bounce:
Mottoni: "Mulle kaikki heti ja nyt" ja "Kaikki pitää tapahtua vauhdilla"
Vähän samaa vikaa kyllä täälläkin :moi:

kenny

Mulla on kolffi ja sillä pääsee hyvin reijältä reijälle   :bounce:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview