News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Footbag

Started by Jokse, Mon 07.04.2008 01:58:15 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

unikeko

mikäs siinä jos osaa. ittellä ei jalkojen tarkkuus riitä ku pystyssä pysymiseen, ja oikea-aikaiseen polkimen painamiseen  :jees:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

Jokse

Quote from: D-ude on Mon 07.04.2008 18:10:30 (UTC+0300)
Quote from: Jokse on Mon 07.04.2008 18:10:12 (UTC+0300)
Quote from: D-ude on Mon 07.04.2008 18:09:24 (UTC+0300)
Tuo ylempi jätkä.. rispekt  :shock:
Ehkä minäkin joskus olen noin hyvä.. ehkä.. joskus.. :sorry:
Toivotaan.  :jepso:
Ahkerasti ainakin harjoittelen. Apachen ohella. :drag:
Menen syömään. :moi:

nenaontelo

Kyllä tuolla tuli joskus teininä leikittyä. Oon myös tai ainakin olin pro futiksellakin kaikessa tekniikka jutuissa. Pomputin parhaimmillaan jaloilla futista 867 kertaa. Siinä oli jo pää niin sekasin että hyvä ettei taju lähteny kun sitä palloa joutui kyttään. :shock:

Thrash

Komee lopetus tohon videoon kun potkasee saksarilla naapurin mummon ikkunan läpi ::hihsmoke

McCLANE

vaatii melkoisen paljon koordinaatio kykyä ja pallon sijainnin tietämystä koko ajan vaikka se menee välillä näkökentän ulkopuolella
loppujen lopuksi melkoisen kunnon tarvii tuo laji, pitää hyppiä koko ajan, välillä yhdellä jalalla, kaikin puolin mielen kiintoinen laji
itse jos hypin narua 1min, niin menee vartti ennenkuin hengitys tasaantuu.
ask a stupid question - get a stupid answer.


Poppamies

Itse en harrasta ko. lajia, mutta hyvä harrastus tuo on. Ja vaatii paljon koordinaatiokykyä. Hyvä kun jalkapallolla saan muutaman kymmenen pomputusta tehtyä. Lätkä ja pallo pysyy itsellä lavassa tarvittaessa. Onnea ja menestystä lajin parissa kaikille harrastajille :good:
Elämäni hyödyllinen opetus on se, että idiootit ovat usein oikeassa.
Eipä ole juuri mitään helpompaa kuin elää huonosti ja kuolla hyvin.
Kokeile kerran kaikkea, mutta älä sukurutsaa tai kansantanssia.
Elämä on kuin sardiinipurkki? Kaikki me etsimme purkinavaajaa.

Jokse

Quote from: McCLANE on Mon 07.04.2008 21:01:33 (UTC+0300)
vaatii melkoisen paljon koordinaatio kykyä ja pallon sijainnin tietämystä koko ajan vaikka se menee välillä näkökentän ulkopuolella
loppujen lopuksi melkoisen kunnon tarvii tuo laji, pitää hyppiä koko ajan, välillä yhdellä jalalla, kaikin puolin mielen kiintoinen laji
itse jos hypin narua 1min, niin menee vartti ennenkuin hengitys tasaantuu.
Onhan se pallo kyllä noin puolet ajasta näkökentän ulkopuolella.. Mutta aika hyvin sen oppii tietämään missä se pallo menee. :jepso:
Ja tosiaankin vaatii kuntoa, itselläni on tosi hyvä kunto, mutta vartissa tolla saa kyllä hien pintaan.. Koko ajan siinä pompitaan, kuten jo sanoitkin.. Kyllä sellanen tunnin pelisessio käy oikeesti ihan kunnon kuntoilusta.. Ainut huono puoli tässä lajissa on se, että polvet on aika kovilla.. Mutta tuskin nekään hajoa, kun muitakin lajeja tässä tulee harrastettua vapaa-ajalla.. :jepso:

Jokse

Quote from: nenaontelo on Mon 07.04.2008 19:26:11 (UTC+0300)
Kyllä tuolla tuli joskus teininä leikittyä. Oon myös tai ainakin olin pro futiksellakin kaikessa tekniikka jutuissa. Pomputin parhaimmillaan jaloilla futista 867 kertaa. Siinä oli jo pää niin sekasin että hyvä ettei taju lähteny kun sitä palloa joutui kyttään. :shock:
Joo, onhan tollasta varmaan itse kukin joskus vähän potkinut, mutta itse siis ihan kunnolla harjoittelen niitä temppuja ja sellaista, ettei tää mun harrastus ole vain sellast kaverien kanssa potkimista. :jepso:
Itsekin olen aikamoinen virtuoosi myös futiksessa, sitä olen junnuna harrastanut, mutta lopetin huipulla. Ei enää innostus riittänyt, vaikka taitoa olikin.. :jepso:

McCLANE

joksellahan hyvä kunto on jos vasta 15 minuutin jälkeen hikoaa, mulla menee se sama vartti, mutta sekunneissa mitattuna  :sorry:
ask a stupid question - get a stupid answer.

Jokse


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview