News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

a future without Windows

Started by Jarre, Thu 31.07.2008 12:04:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jarre

Carpe Natem

koppis

vielä kun joku kääntäisi tuon minulle suomeksi, en ymmärtänyt hölkäsen pölähtävää :sorry:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

D-ude

Quote from: koppis on Thu 31.07.2008 14:50:31 (UTC+0300)
vielä kun joku kääntäisi tuon minulle suomeksi, en ymmärtänyt hölkäsen pölähtävää :sorry:
Siinä sanotaan että tulevaisuudessa emme saa vain blue screen pohjaista windowssia vaan voimme saada sinne myös pilviä. Uusia vikoja :drool: 
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Jarre

Quote from: koppis on Thu 31.07.2008 14:50:31 (UTC+0300)
vielä kun joku kääntäisi tuon minulle suomeksi, en ymmärtänyt hölkäsen pölähtävää :sorry:
siin sanotaan käytännössä että mikkisofta suunnittelee kokonaan uutta käyttistä joka ei pohjaudu ollenkaan windowsiinn vaan kokonaan uuteen arkkitehtuuriin :jippii:
Carpe Natem

Piikkirehu

Niin kauan hyvä, kunhan siitä ei tehdä liian Linuxmaista. Pelkästään huonoja kokemuksia koko käyttiksestä.  :jees: 
Windows=blue screen yms. tuntuu olevan vain kateellisten linuxmiesten panettelua, kun ei luonto riitä tekemään kaikkea helposti. Ei pahalla kenellekkään.  :moi:
Juon napalmia ja kusen tulta


pae

Windows on mainio käyttis, tosin melko raskas ja vikaa löytyy vähän kaikesta. :D kuukauden olen nyt macin omistanut ja verrattuna 7-vuoden windows käyttöön olen sitä mieltä etten windowsia tule elämässäni enään hankkimaan, jossei ole pakko, tai tuollainen uudelle pohjalle rakennettu versio tule maailmaan. :)

jta

Quote from: pae on Thu 21.08.2008 22:14:41 (UTC+0300)
Windows on mainio käyttis, tosin melko raskas ja vikaa löytyy vähän kaikesta. :D kuukauden olen nyt macin omistanut ja verrattuna 7-vuoden windows käyttöön olen sitä mieltä etten windowsia tule elämässäni enään hankkimaan, jossei ole pakko, tai tuollainen uudelle pohjalle rakennettu versio tule maailmaan. :)

Niinhän sitä sanotaan että kokenut windows käyttäjä ei tahmaamista huomaa.  :psycho: Ja sehän vielä loppuis mielenkiinto olla koneella kun ei saa tapella koneen kans ku windows temppuilee.

Sceme

Kertomuksen mukaan Microsoft ei ole vain katsomalla seuraavan Windows-versio (no, ei Mojave) tulevan OS mahdollisuuksia, mutta etsii kuin Windows-arkkitehtuurin kokonaan hanke tunnetaan nimellä Midori. Uusi käyttöjärjestelmä on edelleen "itämisaika" vaihe (jossa on hieman lähempänä markkinoita kuin T & K-hankkeiden), mutta Microsoft on myöntänyt, että sen olemassaolon, ja Software Daily Times sanoo ainakin yksi joukkue, Redmond on aktiivisesti uusien arkkitehtuuri.

Perustana alustan centerit noin liittyvää tutkimusta Microsoft's yksittäisperiaatteen-hankkeessa, ja kaavailee jaetulla ympäristö, jossa sovelluksia, asiakirjoja, ja yhteydet ovat näön, pilvi-computing phantasmagoria, joka voidaan ajaa natiivisti tai isännöi useista järjestelmistä. Tutkijat pyrkivät luomaan concurrent / rinnakkaisjakelu resursseja, samoin kuin menetelmän käsitellessään hakemuksia eri erilliset koneet - uskonnollisesti-dubattuna että Asynchronous Promise Arkkitehtuuri - mikä asettaa vaiheessa on taaksepäin-yhteensopiva käyttöjärjestelmä rakennettu kentällä, jossa verkostoja vaihtelee koon huomioon ottaen. Sanoo SD Times, "The Midori asiakirjat ennakoida sovellukset käynnissä kaikkialla monenlaisia topologies, vaihdellen client-server-ja multi-tier deployments, peer-to-peer-reunaan, ja kun pilvi data center. Nämä topologies muodostavat heterogeenisen silmäkoko, jossa voimavaroja voidaan olemassa eri paikoissa. " Kuten se tekninen? Hit Lue linkki on perusteelliset tarkastella mahdollisia muoto Microsoft's tulevaisuudessa.

Google kääntää.


Sceme


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview