News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Apuja- kone hidastui äkisti ?

Started by Ressukka, Fri 21.02.2014 17:23:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jta

Quote from: Lexa on Fri 21.02.2014 18:26:33 (UTC+0200)
Firefox. Olen nähnyt samanlaista oireilua muillakin hieman vanhemmilla koneilla viimeisten FF versioiden myötä...
Voin kyllä yhtyä tähän. Firefox on menny aika hitosti huonompaan suuntaan. Meinaa joissain paikoissa itelläkin alkaa tää selain tahmaan oikein huolella. Jopa tuolla suht. tehokkaalla media koneella saatikka sitten näillä vanhemmilla koneilla.

=Lutris=

#21
Quote from: jta on Fri 21.02.2014 20:37:22 (UTC+0200)
Quote from: Lexa on Fri 21.02.2014 18:26:33 (UTC+0200)
Firefox. Olen nähnyt samanlaista oireilua muillakin hieman vanhemmilla koneilla viimeisten FF versioiden myötä...
Voin kyllä yhtyä tähän. Firefox on menny aika hitosti huonompaan suuntaan. Meinaa joissain paikoissa itelläkin alkaa tää selain tahmaan oikein huolella. Jopa tuolla suht. tehokkaalla media koneella saatikka sitten näillä vanhemmilla koneilla.
Johtuuko tämä jostain lisäosasta  :think: Jotain pätkimistä olen itsekin huomannut  ::osmoke
McAfee tunkee aina jostain koneelle. Kävin poistamassa sen jälleen  ::hihsmoke
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Lexa

Quote from: P.Saukko on Fri 21.02.2014 20:41:27 (UTC+0200)
Quote from: jta on Fri 21.02.2014 20:37:22 (UTC+0200)
Quote from: Lexa on Fri 21.02.2014 18:26:33 (UTC+0200)
Firefox. Olen nähnyt samanlaista oireilua muillakin hieman vanhemmilla koneilla viimeisten FF versioiden myötä...
Voin kyllä yhtyä tähän. Firefox on menny aika hitosti huonompaan suuntaan. Meinaa joissain paikoissa itelläkin alkaa tää selain tahmaan oikein huolella. Jopa tuolla suht. tehokkaalla media koneella saatikka sitten näillä vanhemmilla koneilla.
Johtuuko tämä jostain lisäosasta  :think: Jotain pätkimistä olen itsekin huomannut  ::osmoke
McAfee tunkee aina jostain koneelle. Kävin poistamassa sen jälleen  ::hihsmoke
Ainakaan edellisen potilaani kohdalla en huomannut eroja vaikka poistin kaiken, ja asensin FF:n uusiksi alusta asti..
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

paavo

Saa sen palautuspisteen, katso itse mihin asti antaa laittaa taaksepäin.
Kasissa on kai silleen että pitää etukäteen muistaa määritellä se, muissa menee issestään.

peter

Ei mitään hätää. Joku vaan louhii vähän bittirahaa sun koneella.  :psp:


Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



paavo

Taitaa louhia koko foorumilla, koko illan jökkinyt, nyt alkaa reipastumaan. :psycho:
On ollut todella tuskaista tää ilta.

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Lexa

Paavolle (muillekin) tiedoksi, että tämän iltaiset tökkimiset ei johdu foorumista, taikka foorumin palvelimesta. Jossain on verkossa solmuja...
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Masa

Quote from: Lexa on Fri 21.02.2014 20:42:57 (UTC+0200)
Quote from: P.Saukko on Fri 21.02.2014 20:41:27 (UTC+0200)
Quote from: jta on Fri 21.02.2014 20:37:22 (UTC+0200)
Quote from: Lexa on Fri 21.02.2014 18:26:33 (UTC+0200)
Firefox. Olen nähnyt samanlaista oireilua muillakin hieman vanhemmilla koneilla viimeisten FF versioiden myötä...
Voin kyllä yhtyä tähän. Firefox on menny aika hitosti huonompaan suuntaan. Meinaa joissain paikoissa itelläkin alkaa tää selain tahmaan oikein huolella. Jopa tuolla suht. tehokkaalla media koneella saatikka sitten näillä vanhemmilla koneilla.
Johtuuko tämä jostain lisäosasta  :think: Jotain pätkimistä olen itsekin huomannut  ::osmoke
McAfee tunkee aina jostain koneelle. Kävin poistamassa sen jälleen  ::hihsmoke
Ainakaan edellisen potilaani kohdalla en huomannut eroja vaikka poistin kaiken, ja asensin FF:n uusiksi alusta asti..
Taannoin jouduin luopumaan foxin käytöstä juuri tuon videoiden nyykähtämisen takia, vaikka vannoutunut puolestapuhuja olen ollutkin.
Alkoi vaan kone äkkiä nyykähtämään videoita katsoessa. Ei auttanut uudelleen asennus, ei mikään.
Selaimen vaihto tuli eteen ja sen jälkeen ei probleemaa ollut  :jees:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview