News:

Apachefoorumi Youtubessa:
https://www.youtube.com/c/ApachefoorumiNetPlus

Main Menu

Roskapostia...

Started by jiidee, Mon 20.11.2006 22:18:50 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

idieh


"We're all pathetic. It's what makes everything interesting." House MD

nyyyps

Mullaki gmail-osote on se "virallinen osote", mutta silti sinne pukkaa spämmiä. Tosin vain n. 1½ viestiä päivässä, mutta sekin on liikaa. Suoli24:llekään ei tule noin paljoa.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

jiidee

Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

L D

Minnekä te niitä osoitteta jaatte?

Kaksi sähköpostia käytössä ilman roskapostinsuodatusta... eikä vieläkään ole yhtään roskapostia kertynyt :nopsu:
"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"


jiidee

Ei niitä tarvitse mihinkään jakaa, jos oma nimi löytyy vaikka jonkun toisen kotisivuilta ja osoite on etu.suku, niin roskapostia alkaa tullaa. Sama osoite on ollut käytössä jo 10 vuotta...
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

L D

Quote from: jiidee on Tue 21.11.2006 14:22:11 (UTC+0200)
Ei niitä tarvitse mihinkään jakaa, jos oma nimi löytyy vaikka jonkun toisen kotisivuilta ja osoite on etu.suku, niin roskapostia alkaa tullaa. Sama osoite on ollut käytössä jo 10 vuotta...
Kannattaa antaa toisten niitä laitella :think:
"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"

Hanzuu

Quote from: jiidee on Tue 21.11.2006 14:22:11 (UTC+0200)
Ei niitä tarvitse mihinkään jakaa, jos oma nimi löytyy vaikka jonkun toisen kotisivuilta ja osoite on etu.suku, niin roskapostia alkaa tullaa. 

Ahaaa.... Siksikö lie mulle tulee tuota roskaa vaikka tuota ko.osoitetta en ole jaellut minnekkään  :think:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

jiidee

Quote from: L D on Tue 21.11.2006 14:24:35 (UTC+0200)
Quote from: jiidee on Tue 21.11.2006 14:22:11 (UTC+0200)
Ei niitä tarvitse mihinkään jakaa, jos oma nimi löytyy vaikka jonkun toisen kotisivuilta ja osoite on etu.suku, niin roskapostia alkaa tullaa. Sama osoite on ollut käytössä jo 10 vuotta...
Kannattaa antaa toisten niitä laitella :think:

Jos on kokonimikaimoja useammassa kaupungissa... :jepso:

Quote from: hanzuu on Tue 21.11.2006 14:24:44 (UTC+0200)
Ahaaa.... Siksikö lie mulle tulee tuota roskaa vaikka tuota ko.osoitetta en ole jaellut minnekkään  :think:

Voi olla yksi syy siihen. Eli voimme vain arvella kuinka kehittynyttä tekniikkaa heillä on käytössä ja jotkut noista osaavat arvata että jos on olemassa palvelin apache.fi ja jollakin sivulla mainitaan käyttäjä nimeltä etunimi hanzuu, sukunimi rankaisija, niin laitetaampa listalle yksi hanzuu.rankaisija@apache.fi

Jos viesti sattuu menemään perille, eli ei tule vastausta että sellaista postilaatikkoa ei ole, niin kohta osoitteesi myydään muille postittajille.

Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Lexa

Pitkälti tuolla periaatteella nuo spämmibotit kaiketi toimivat. ::nsmoke
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview