[kesätyöketju] mitä apassilaiset tekee kesällä??

Started by blayze, Fri 08.05.2009 23:08:51 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Juggernauter


nyyyps

Quote from: Zerrod on Sat 09.05.2009 20:11:46 (UTC+0300)
Minä en tee mitää  :psp:
Vois ryhtyä kansanedustajaksi
Ei onnistu eiminkään tekeminen.
Joutusit nostamaan palkkioita ja korvauksia.
Kovin raskas nosteleminen ei tee hyvää selälle.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


tredic

Ei oo vielä varmaa saanko rakennusfirmalta töitä.. kuulemma todennäköisesti saan ja mielellään ottaa. Soittelen ens viikolla sitte. Tarkotus ois kesäkuuksi mennä töihin, heinäkuun alusta viikko kaverin kanssa saksaan ja sit loppu heinäkuu töissä. Elokuussa sit aletaanki jo kirjotuksiin lukemaan  :jees:


caseih

Normaalissa työn touhussa menee kesä. Päivät tilanhoidossa ja kunnan luottamustoimissa sitten lisäksi vielä järjestyksenvalvonta keikkoja 1-3 yötä viikossa eli lomat lepooooo... Niih ja jos aikaa jää niin sitten pitää ajella moottoripyörällä ympäri itä-suomea iltakahveille.
Ystävä on kun pillu,vaikka et näe sitä niin aina se on mielessä

blayze

#36
jes tuli kirjeellä vahvistus että pääsen lakkaamaan hautakivien nimikirjailuja. sanoin pokkana -- koska olin juuri lukenut juha seppälän Ei kenenkään maan -- että joo, olen ammattilainen. Eihän se vaadi kuin rälläkällä savet ja patinat irti ja kultaa sisään.  ::hihsmoke

Arathon

Eipä kivien alle pääsevät varmaan valittaisikaan...omaiset vaan saattaa olla näreissään, kun kivi on halki  :psycho:
Tule hyvä kakku.

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Thrash

Pidän kesäkuun alussa kaksi viikkoa lomaa ja sitten kesätöihin puhelinmyyjäksi :psycho:
Oon siellä fiiliksen mukaan vamraankin kesän loppuun asti

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview