News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

UFC/ Vapaaottelu (MMA)

Started by Señorita iCola, Sat 21.07.2012 11:35:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Betonishamaani

QuoteNatsiyhteydet estivät suomalaiskamppailijan kisareissun

Ammattivapaaottelija Niko Puhakan ottelu Irlannissa peruuntui, kun hänen natsismiin viittaavat tatuointinsa herättivät kohun.

Espoolaisen vapaaottelijan Niko Puhakan piti kohdata 9. helmikuuta Irlannin Dublinissa Wesley Murch.

Ottelun järjestäjä Celtic Gladiator kuitenkin perui Puhakan osallistumisen, kun Anti-Fascist Action Ireland -järjestö nosti kampanjan suomalaisottelijaa vastaan.

Puhakalla on rinnassaan kaksi natsismiin viittaavaa tatuointia, jotka hän on kuitenkin osittain peittänyt muilla tatuoinneilla.

- Celtic Gladiator päätti tehdä yhteistyötä Niko Puhakan, kunnioitetun ottelijan, kanssa urheilullisista syistä. Hän häpeää mielipiteitä, joita menneisyydessä saarnasi, järjestäjät tiedottivat.

Puhakka itse kirjoitti käsin kirjeen, jossa vakuutti, ettei edusta minkäänlaisia fasistisia tai ideologisia uskomuksia.

- On sääli, että menneisyyteni vainoaa minua yhä ja minun täytyy maksaa kauan sitten tekemistäni virheistä, Puhakka kirjoitti.

Irlantilaisaktivistit eivät usko Puhakan hylänneen uskomuksiaan. Rabble-verkkolehti julkaisi lukuisia kuvia Puhakasta tunnettujen puolalaisten uusnatsien seurassa.

Yhden kuvista kerrotaan esittävän Puhakkaa lavalla uusnatsistisen puolalaisyhtyeen kanssa marraskuussa 2012.

Puhakan tatuoinnit ovat aiemminkin estäneet hänen otteluitaan ulkomailla. Suomessa hän on kuitenkin otellut viime aikoina aktiivisesti.
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



=Juku=


Me first (rules of traffic)

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:




Betonishamaani

QuoteKoska ihmisten on niin vaikea ymmärtää!

Jos joku kuulee / lukee sanan nazi on hänelle varmaan aika turha sanoa sekunnin päästä että kyseinen ihminen voi olla ihan hyvä "tyyppi", koska hän on jo tehnyt päätelmänsä ensiksi kuulemansa perusteella.

Suurinta vitutusta aiheuttaa se että ihmiset jotka olettavat jotain eivät näköjään ymmärrä että se heidän olettamus EI VÄLTTÄMÄTTÄ OLE TOTUUS. Olen lukenut keskustelupalstoilta tekstejä jotka esitetään faktoina mutta joiden todenperäisyys on jotain aivan muuta, ja tälläsiä tapauksia jossa esim. JanneM ( Niin Niko on tatuoinut kyseisten tatuointien ympärille ei niinkään niiden päälle. Ne ovat vielä näkyvissä ne kuvat. ) ja Antti Sariola ( Puhakkahan edustaa nimenomaan tätä natsismin nykysuuntausta eikä niinkään Adolfin ajan kansallissosialismia. & Itse en ihan ymmärrä näitä juttuja "menneisyydestä" ja "nuoruuden hölmöilyistä". Eikö Puhakka ollut ihan viime vuonna menossa pitämään jotain taisteluleiriä puolalaisille uusnatseille? ) Mihin nämä kyseiset herrat tietonsa perustavat? Olettamuksiin!!!! Jotka eivät ole totta. Kyseiset herrat eivät tiedä näistä asioista mitään eivätkä he ole / pystyneet selvittämään vaan kirjoittanut siitä huolimatta. Nämä nimimerkit laitoin esimerkkiin sen takia että kyseiset nettisenseit kirjoittavat jokaiseen keskusteluun jotain vaikka ei itse asiaan olisikaan mitään sanottavaa. Ja kyseiset herrat ovat myös aina esittämässä minua koskevista aiheista omia totuuksia. Taisi toinen näistä joskus ilmoittaa kisojen järjeställe että kuinka minä voin soittaa sellaista rasistista musiikkia sisääntulokappaleena kunnes hänelle selvisi että kyseisen orkesterin levyn voi käydä noutamassa vaikka anttilan musiikkiosastolta.

Myös media julkaisee varmentamatta heille lähetettyjä juttuja eteenpäin jos kyseessä aihe mikä aiheuttaa keskustelua, koska asian voi korjata seuraavassa numerossa anteeksipyynnöllä. Jos minä kirjottaisin että tämä Antti Sariola olisi raiskari joka on tuomittu hänen kanssa samassa seurassa olleen nuoren tytön raiskauksesta seuran saunaillassa nousisi asiasta varmaan kohu ( koska olisin olettanut että kyseessä olisi ollut tämä henkilö ) jonka minä voisin kuitata sanomalla että luulin asian olevan niin mutta en varmistanut sitä joten anteeksi.

Luusi että MINÄ jos joku tiedän kuinka poliittinen / poliittisesti aktiivinen olen! Se että AFA ( AFA kuvaa itseään militantiksi, mikä määritellään valmiutena puolustaa itseään ja ihanteitaan tekemättä kompromisseja ja päättämällä itse, mikä on oikein ja mikä väärin. ) tai joku muu sanoo minun olevan jotain EI tee siitä totta. Jos katsoo AFA:n saavutuksia ei voi kun ihmetellä että ihmisiä jotka sokeana uskovat heidän tarinansa.

Sitä en kiistä ettenkö tuntisi ihmisiä jotka ovat mukana äärijärjestöissä / oikeistopoliittisissa järjestöissä mutta tunnen myös monia ulkomaalaistaustaisia ihmisiä. Se että tuntee jonkun ei tarkoita että automaattisesti kuuluu samaan ryhmään. Luulen että jos tarkastellaan kaikkien vapaaottelijoiden taustat ja heidän ystäviensä taustat löytyy sieltä jos jonkinmoista tarinaa. Useat huippu-ottelijat kertovat kuinka he ovat katutappelun kautta ajautuneet vapaaottelun pariin tai selvinneet vapaaottelun kautta huumeriippuvuudesta, luuletteko että katutappelussa ei ole sattunut välillä ylilöyntejä ja viaton on saanut kärsiä siitä tai että huumeriippuvainen miettii että kuinka hän saa seuraavan annoksensa laillisesti? Ei ole ihan tavatonta lukea kuinka jotain ottelijaa syytetään pahoinpitelystä tai huumeidenkäytöstä mutta nuohan ei ole moraalisesti huonoa käytöstä. Ihmiset vetoavat myös kuviin jotka joku on lähettänyt kyseisiin keskusteluihin, Seiskalehti julkaisee myös mitä ihmeellisempiä kuvia mutta niissä muistetaan sanoa että ne ovat manipuloituja kuvia, en epäile yhtään että AFA ei olisi valmis unohtamaan mainita asiasta. Ja vaikka nykyään onkin tietotekniikan avulla mahdollista laittaa juuri otettu kuva internettiin se ei tarkoita että se olisi itsestään selvyys. Kun kerrotaan että olen marraskuussa ollut Puolassa tapaamassa uusnatseja ja siitä laitettu oikeen kuva nettiin, ja jos en väärin muista taisi kyseinen kuva ollut päivitetty lähelle 20:ttä päivää? Kovaa kiirettä on on pitänyt ku lähtö Venälle ottelemaan oli 21.11.2012. ( kyseiset kuvat on poistettu joten täyttä varmuutta ei päivämääristä ole, mutta suuntaa- antavasti). Minusta on kuvia myös tummaihoisesten kanssa enkä ainakaan vielä ole ollut syytettynä kidnappauksesta tai pakottamisesta kyseisiin kuviin. Suoritin juuri kuvahaun Elviksestä ja mitä ihmettä???? 5 tuntia sitten oli lisätty kuva Elviksestä. Oletetaanko nyt että Elvis elää vaiko uskotaan että kuva on laitettu sinne jostain arkistosta?

Jos esimerkiksi joku juttelee rikoksia tekevälle ihmiselle niin voiko hän mahdollisesti jutella hänelle muusta kuin mahdollisesta rikollisesta toiminnasta? Jos se on mahdollista, niin voiko olla mahdollista että minä juttelen vaikka tälläiselle uusnatsille muusta kuin 4:stä valtakunnasta?

Olen otellut Suomessa useita eri ihonvärin omaavaa ottelijaa vastaan eikä heillä ole ollut mitään valittamista minun käytöksestä heitä kohtaan. Olen myös otellut useita kertoja ulkomailla eikä kukaan ole sieltäkään perään sanonut että olisin käyttäytynyt jotenkin huonosti. Mutta esimirkiksi AFA on ilmoittanut että minun vierailu rappeuttaa nuorison ja aiheuttaa vanhuksissa traumoja sekä pilaa mahdollisesti koko urheilutapahtuman. Kyseisistä viesteistä löytyi myös tälläinen kysymys - jos järjestäjä ei ota häntä pois kortilta pitäisikö meidän mennä häiriköimään kyseiseen tapahtumaan? Kyseisen ryhmän häiriköintejä on nähty myös Suomessa jolloin kulkueesta on esimerkiksi rikottu liikkeiden ikkunoita ja heitelty pulloilla poliisia kohti ym ym ym ......

Se että ihmiset ja varsinkin tietyt ryhmä viljelevät sanaa nazi ei tee kaikista sanansäilän lävistäneestä sitä. Kolululaiset puhuvat opettajaista kauheina nazeina, anarkistit huutavat että kyttä on nazi sika. Jotkut sanovat että Timo Soini on nazi. Nazi on aivan eri asia kuin skinhead, enkä ole kieltänyt että en olisi skinhead vielä tänäkin päivänä, MUTTA en ole nazi!!! En väitä että olisin esimerkiksi tämänhetkisen maahanmuuttopolitiikan tukija mutta en ole julistamassa sitäkään asiaa MISSÄÄN. Ja ei en tuomitse ketään pelkästään ihonvärin / uskonnon takia vaan sen miten he käyttäytimisellää sen minun mielestä ansaitsevat. En esimerkiksi pidä sienistä mutta en myöskään vihaa metsää tai sienestäjiä sen takia tai käy tallomassa tattirykelmää sen takia ettei joku niistä tykkäävä voisi käyttää niitä.

En ymmärrä miten jotkut näkevät että minun ottelemattomuus ja mustamaalaaminen edistää mitään. Se ei vähennä rasismia, nälänhätää, asunnottomuutta, palkkaeroja, vanhusten hoitoja mutta se vaikuttaa kyllä usean ihmisen elämään negatiivisella tavalla. Ottelun järjestäjät tekevät paljon turhaa työtä ihmisiä katsotaan kieroon kun he kaveeravat "uusnazin" kanssa. En ole asiaan aiemmin halunnut reagoida millään tavalla koska en ole katsonut niiden liittyvän urheiluun millään tavalla ja henkilökohtaisista asioistani en kasto olevani vastuussa minkään keskustelupalstan seuraajille.
Tässä oli ensinmäinen ja samalla viimeinen kerta kun tästä asiasta aion viestittää.

Niko Puhakka
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

The Änes


l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..


Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview