News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Windows 7 sisäänkirjautumis ongelma

Started by nopafe, Sat 31.01.2015 17:13:40 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nopafe

Muita tilejä siinä ei olekaan kuin se yksi tili. Mielelläänhän sitä ei koko levyä tuhoaisi kun olen itse pitänyt sitä niin varmana koneena ja pistänyt kuvia sille koneelle ja siellä ne nyt on eikä niitä halua menettää.
Pitää varmaankin yrittää resetoida se salasana täysin tuolla ohjelmalla ja yrittää pitää ne tiedostot siellä tallessa, tai eihän en häviä tuossa kuitenkaan avaruuteen?

jta

Kunhan saat tuon taas käyttöön niin niistä kuvista sitten varmuuskopiot jollekkin ulkoiselle levylle tai muistitikulle.  :jepso:


Lexa

Quote from: nopaferox on Sat 31.01.2015 20:41:02 (UTC+0200)
Muita tilejä siinä ei olekaan kuin se yksi tili.
Aina on :jepso: Jos se ainoa tili ei ole nimeltään Järjestelmänvalvoja, niin olemassa on myös sen niminen tili. Se on vain piilossa. ::hihsmoke Tolla ohjelmalla sen saa näkyviin.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Lexa

Quote from: jta on Sat 31.01.2015 20:44:17 (UTC+0200)
Kunhan saat tuon taas käyttöön niin niistä kuvista sitten varmuuskopiot jollekkin ulkoiselle levylle tai muistitikulle.  :jepso:
Ja +1 tälle. Itse en luota mihinkään koneeseen sokeasti. Valokuvat ym. On aina vähintään kahteen paikkaan tallennettuna.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!


jta

On muuten hiton hyvä viisastella toisille tuosta kun on itellä asiat retuperällä noiden suhteen.  :psp: Pitäis jossain välissä alkaa taas tuokin tekeen että siirtää uudetkin kuvat talteen.

Lexa

Nojoo, myönnettäköön ettei mullakaan varmuuskopiot aina ihan ajantasalla ole :psp:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

=Juku=

Linuksilla pääsee sorkkimaan wintoosan levyiltä kuvat talteen

Me first (rules of traffic)

Lexa

#18
JOS levy on ehjä, ja JOS levyn sisältöä ei ole mitenkään salattu. Tapoja on monia, mutta mun mielestä
helpoin tapa kalastaa tietoja perus kotikoneen kovolta, on lyödä se kiinni toiseen windows koneeseen ja järjestelmänvalvojana lähteä selaamaan sisältöä...
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

nopafe

On kyllä vveemäinen juttu. Kyllähän minä poistinkin sen salasanan kertaalleen kokonaan pois  ja tuli silti tuo kirjautumis ongelma, mitään salasanaa ei olisi pitänyt olla mutta silti se vaati salsanan ja se oli just se mikä aikaisemminkin. Ihan kuin ei muisti olisi ajantasalla koko koneessa. Ja vielä se päästi sisään kun tarpeeksi monesti kirjoitti sen salasanan.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview