News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Lempikirjasi?

Started by Comrade Random Traveller, Sun 06.09.2009 20:14:58 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

The Änes

Quote from: morkkis on Mon 07.09.2009 17:14:58 (UTC+0300)
Quote from: Burz on Mon 07.09.2009 14:52:29 (UTC+0300)
Mitäköhän tähän ny äkkiä sanois, paljoa ei ole tullu kirjoja luettua aiemmin, viime vuonna tuli jotain 6-8kirjaa sitten yhtäkkiä innostuttua lukemaan.
Sanotaan ny vaikka toi Kaaoksen Ruhtinaat, mielenkiintoinen teos Black metallin historiasta :jees:
mulla on kesken tämä mielenkiintoinen teos Black metallin historiasta :jees:
Siinä rupeaa vaan vituttamaan yhdessä vaiheessä ku kirjoittajalla alkanu vähä lipsuun aiheesta ja tulee uhvot sun muut mukaan :jees:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

morkkis

Quote from: Burz on Mon 07.09.2009 17:37:01 (UTC+0300)
Quote from: morkkis on Mon 07.09.2009 17:14:58 (UTC+0300)
Quote from: Burz on Mon 07.09.2009 14:52:29 (UTC+0300)
Mitäköhän tähän ny äkkiä sanois, paljoa ei ole tullu kirjoja luettua aiemmin, viime vuonna tuli jotain 6-8kirjaa sitten yhtäkkiä innostuttua lukemaan.
Sanotaan ny vaikka toi Kaaoksen Ruhtinaat, mielenkiintoinen teos Black metallin historiasta :jees:
mulla on kesken tämä mielenkiintoinen teos Black metallin historiasta :jees:
Siinä rupeaa vaan vituttamaan yhdessä vaiheessä ku kirjoittajalla alkanu vähä lipsuun aiheesta ja tulee uhvot sun muut mukaan :jees:
mua ärsyttää se Varg Vikernes sitä, Varg Vikernes tätä ihan niiku black metal ois yhtäkuin Burzum  :blink:

nahkaparturi

Pitää muuten tuosta musiikkiaiheesta lisätä tähän Lemmyn White line fever (oliko tuolle perhana edes ollenkaan suomennettua nimeä? Tietysti voisi kääntyä ja kahtoa kirjahyllystä, mutta ei sitä laiska jaksa...)
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

The Änes

Quote from: morkkis on Mon 07.09.2009 17:42:52 (UTC+0300)
Quote from: Burz on Mon 07.09.2009 17:37:01 (UTC+0300)
Quote from: morkkis on Mon 07.09.2009 17:14:58 (UTC+0300)
Quote from: Burz on Mon 07.09.2009 14:52:29 (UTC+0300)
Mitäköhän tähän ny äkkiä sanois, paljoa ei ole tullu kirjoja luettua aiemmin, viime vuonna tuli jotain 6-8kirjaa sitten yhtäkkiä innostuttua lukemaan.
Sanotaan ny vaikka toi Kaaoksen Ruhtinaat, mielenkiintoinen teos Black metallin historiasta :jees:
mulla on kesken tämä mielenkiintoinen teos Black metallin historiasta :jees:
Siinä rupeaa vaan vituttamaan yhdessä vaiheessä ku kirjoittajalla alkanu vähä lipsuun aiheesta ja tulee uhvot sun muut mukaan :jees:
mua ärsyttää se Varg Vikernes sitä, Varg Vikernes tätä ihan niiku black metal ois yhtäkuin Burzum  :blink:
Sekin kyllä, vähä liikaa keskitty kans mielestäni siihen, vaikka nyt onkin yksi oleellisimmista osista Norjalaisessa black metal genren kehittymisessä.
Tai pikemminkin sen genren maineen kehittymisessä.

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

GILlian

En juurikaan lue kirjoja..ei riitä inspiraatio tai aika..mutta jos luen, luen kauhua..Kingin Epätoivon kaupunki on ollut lukemistani paras.


nyyyps

Ite olen huono lukemaan kertomakirjallisuutta nykysin.  Hyvä Stalin luettu viimeksi, siitäki jo puoli vuotta aikaa. Hasseleita yritin alkaa, mutta suomennos oli niin karseaa luettavaa, että maku meni parin ensimmäisen sivun aikana.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Masa

#26
Jonninverran tulee luettua historiaa, kevyenä iltalukemisena. Välillä dekkareita, elämänkertoja ja muuta kertomakirjallisuutta.

Suomen historiaa olen kahlannut muutaman sivun päivävauhtia aina kun on jaksanut. Viimeksi luin Ilkka Remeksen Pahan Perimä nimisen kirjan. Ihan jees ja helppoa luettavaa  :jees:

Kevättalvella luin Kalle Lehdon elämänkertakirjan nimeltä Vastavallankumouksellinen. Hieno teos suomalaisesta miehestä, joka lähti venäjälle, muistaakseni 1930-luvulla, paremman huomisen toivossa, mutta kuinkas kävikään... Poliittisista vainoista kertova mielenkiintoinen kirja :jees:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja

Poslari

Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-


=Lutris=

Quote from: kenny on Sun 06.09.2009 21:35:32 (UTC+0300)
Joskus yläasteella luin edellisen kirjan   ::osmoke

Ei oikein jaksa keskittyä semmoisiin  :nope:
:think:  Joskus lukiossa oli pakkol lukea kirja  :psp: aikaa tuosta ~lähes 30 vuotta.
Satsaan ennemmin elkokuviiin
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Örtzi

Mahdoton sanoa. Mä luen keskimäärin kirjan kaks viikossa, dekkareista ja fantasiasta elämänkertoihin ja historiallisiin teoksiin.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview