News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Post reply

The message has the following error or errors that must be corrected before continuing:
Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by nyyyps
 - Sun 22.02.2015 21:22:07 (UTC+0200)
Redox-reaktiot vaikuttavat toisten merkkien massaan ajan suhteena aivan eri vikkelästi. :psp:
Posted by jta
 - Sun 22.02.2015 21:17:40 (UTC+0200)
Niin oli....  :psp:
Posted by Kastori
 - Sun 22.02.2015 21:06:19 (UTC+0200)
nissanini oli yli puoltoista tuhatta kiloa.. :nykytaide:
Posted by nyyyps
 - Sun 22.02.2015 20:33:05 (UTC+0200)
En ymmärrä, miksi hakisin puolen tonnin autoa Saksasta, kun niitä täälläkin riittää. :psp:
Posted by -teme-
 - Sun 22.02.2015 16:22:26 (UTC+0200)
Jos vaan aina sais vanhasta rahat suoraan kouraan niin saksata tai jostain muualta minä ottasin :jees:
Posted by Señorita iCola
 - Sun 22.02.2015 16:19:25 (UTC+0200)
Aika turhaan jotkut vähän vierastaa tuontia, liekkö kammoavat niin sitä että kusetettaisiin mittarilukemassa.
Posted by PajakkiVasseli.com
 - Sun 22.02.2015 16:02:20 (UTC+0200)
Tuossa ois kyllä bisnesrako.Ainakin täällä Kuopiossa.Siis toi ruosteenestokäsittely.Ovat vaan aineet niin pirun kalliita nykyään,että hintaa pitäs lätkästä pienelle henkilöautolle melkein tonni ja isommalle puoltoistatonnia.
Posted by Jarre
 - Sun 22.02.2015 15:57:28 (UTC+0200)
Sekin vielä, ja nykyään autoja ruostesuojata Suomeen erikseen muutenkaan ni ei oo silläkään tavalla eroa
Posted by Kastori
 - Sun 22.02.2015 15:44:54 (UTC+0200)
Niillähän parisataa tuhatta ajettu on jo ikäloppu.. toisekseen niien autot harvemmin on kyntäny suolaloskasorapaskassa..
Posted by Jarre
 - Sun 22.02.2015 15:41:11 (UTC+0200)
Hyvänä puolena Saksassa on että jos ostaa isommalta myyjältä ni ne pelosta noudattaa Saksan perkeleen tiukkaa lakia jossa esim kolarikorjaukset pitää ilmoittaa eurolleen myytävässä autossa :jees:

Golleekat on daimlerilta käyny hakee käytettyjä E-sarjalaisia. Ollu hyviä ostoksia ja hintaakin jäänyt verojen jälkeen vähempi ku Suomessa. Sen lisäksi ne ei siellä oo miljoonaa ajettuja noi dieseliä.
Posted by PajakkiVasseli.com
 - Sun 22.02.2015 15:32:41 (UTC+0200)
Itse hakisin jos pitäis.En alkas makselee +1400e palkkiota.Samalla kyydillä tulee mukava satsi erilaisia alkoholijuomia. :psycho:

Saksassa noita ns Premium autoja saapi huomattavasti halvemmalla kuin Suomesta ja yleensä aina paremmilla varusteilla.Ei tuossa oo mitään koiraa haudattuna.Ja ihan samallalailla tuolla on niitä nättejä autoja mitkä on täysiä paskoja loppujen lopuksi (kolaroitu ja korjattu päin persettä,kilometrit ei pidä paikkaansa jne) kuin täällä Suomessa.
Posted by Kastori
 - Sun 22.02.2015 15:08:39 (UTC+0200)
Maksaa se matkustaminenkin..
Posted by =Juku=
 - Sun 22.02.2015 14:54:49 (UTC+0200)
Hakemisen vaiva ja väärennetty km-lukema
Posted by Susey
 - Sun 22.02.2015 13:08:23 (UTC+0200)
Onko tuo oikeasti noin helppoa kuin www.auto-saksasta.fi väittää? Vähänkin hienompi auto ja paremmilla varusteilla niin Saksasta löytyy puolta halvemmalla, eikä veroineen ja ylimääräisine kuluineenkaan hinta pompsahda samaan kuin Suomesta.. Mikä koira tuohon on haudattuna? :blink: