hurjimmat kokemuksenne autolla........

Started by PajakkiVasseli.com, Fri 17.08.2007 22:09:21 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PajakkiVasseli.com

elikkä pistäkää tänne parhaimmat/hirveimmät kokemuksenna autolla.
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Dualfun

Tähän mennessä hirvein kokemus on ku meni jännitteensäädin laturista ja akku räjähti kahdeksankympin vauhdista. No tottahan se ampu senverran kovasti et konepelti pompsahti pystyyn, onneks pysy tiellä sen aikaa et sain pysäytettyy. Ja autonahan oli 242L Volvo vm-77

nyyyps

Quote from: Dualfun on Sat 18.08.2007 12:13:39 (UTC+0300)
Tähän mennessä hirvein kokemus on ku meni jännitteensäädin laturista ja akku räjähti kahdeksankympin vauhdista. No tottahan se ampu senverran kovasti et konepelti pompsahti pystyyn, onneks pysy tiellä sen aikaa et sain pysäytettyy. Ja autonahan oli 242L Volvo vm-77
::lsmoke


Itellä oli hurja kokemus, kun yöllä soratiellä sain vedettyä ekaa kertaa teini-dexillä semmosen kohtuu pitkän hevosenkenkämutkan yhessä pitkässä siistissä nopeassa zipassa. Puol tuntia sitä piti kokeilla. Sitten oli voittaja olo.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

Humalassa -76 Taunuksella sähkötolpan läpi ratakiskosta tehtyyn sillankaiteeseen ja loppu autolla lepikon läpi katto edellä vastakkaiseen penkkaan.

PajakkiVasseli.com

Quote from: kulli paavo on Sun 19.08.2007 19:23:55 (UTC+0300)
Humalassa -76 Taunuksella sähkötolpan läpi ratakiskosta tehtyyn sillankaiteeseen ja loppu autolla lepikon läpi katto edellä vastakkaiseen penkkaan.
auts  :shock:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:


Hanzuu

#5
Oliko lie vuonna -98 vai -99 ku olin ajamassa koulusta kotiin.Juuri ennen joen ylittävää siltaa huomasin kun viereisellä kaistalla oleva kuorma-auto laittoi vilkun päälle ihan siinä mun rinnalla,viereisellä kaistalla samaan suuntaan,ja lähti tulemaan kohti.Siinä kun se posahti kylkeen niin samassa mun auto pyörähti sen kuorma-auton keulaa vasten poikittain ja siinä katselin etuvaloja muutaman sentin päässä naamastani.Se työnsi mut pitkän matkaa kapealle sillalle ja jalkakäytävälle.Onneksi jalankulkijoita ei ollut juuri sillä hetkellä sillalla,muuten olis tullut keilaamista ja aika monta täyskaatoa.Onnea myös ettei se painanut mua sillankaiteesta läpi ja jokeen.Hieman meinasi pumppu ottaa kierroksia kun vauhti lopulta loppui.Mulle ei käynyt kuin,auto meni ruttuun ja kuormurin kuski oli kovin järkyttynyt myös tilanteesta,ei kuulema yhtään nähnyt mua siinä rinnalla ku alkoi kaistaa vaihtamaan,ei edes heti siinä keulassa,mietti vain mikä töytäisi ja miksi joku jarruttaa matkaa...

Oli aika hurjaa  ::osmoke
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Namarit

Olin menossa yövuoroon töihin ja eräs paukapää jätti huomioimatta liikennevalot ja ajoi melkoisella vauhdilla kylkeen. Autosta meni ohjauskyky ja auto valui vastaantulevien kaistalle,oli parisa sekunnista kiinni ettei täysperävaunurekka ajanut suoraan päälle. Voin sanoa, et jos ois suolessa ollu jotain, paska ois ollu housussa siinä tilanteessa, oli se niin läheltä piti.
Auto meni lunastukseen, itsellä polvi, selkä ja niska temppuili pitkään onnettomuuden jälkeen.

unikeko

#7
Aikanaan Hiluxilla kiihdytin rampista kehä kolmoselle ja aattelin et, "ny ku on kuiva keli ni ei se luista, ku ei satella oo luistanu vaikka on kuinka yrittäny." no lipeshän se kumminkin ja pyörähti 180 astetta, siin ei ollu oikeella kaistalla ketää ja vasemmallki vaan pari autoo, ja tuulilasista kattelin ku 2 täysperää alkaa jarruttelemaan rinnakkain.  mulla oli vauhtii siinä 30-40 kmh taaksepäin ja rekat tuli sen 80-90 kmh kohti. ni rupes "vähän" jäskättää. Onneks siinäkohtaa ramppi jatkuu suoraan seuraavaan postumisramppiin ni oli siellä vapaata tilaa, ja sinne heitin tyylikkään "Bondi"käännöksen, ja kolhasin siinä apparinpuolen etululman betonivalliin, eikä autoon jääny siitä ku muutamii naarmuja ja hajonnu vilkku.
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

paavo

Sekin säväytti kun -69 Recordin konepelti lävähti tuulilasiin. oli huonosti kiinni ja irtosi tuulihaasta. ::osmoke
Oltiin porukalla liikkeellä kaverin autolla, juuri kortit saatuamme. Masa tietää sen sillan Lemmoille noustessa, siinä tapahtui.


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview