Jos tuntuu ettei uskalla ajaa liikenteessä normaalisti...

Started by Micko™, Wed 10.02.2010 01:58:23 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PajakkiVasseli.com

Kuulostaa siltä kuin Micko ois maailman paras kuljettaja.Muissa on vaan vikaa. :kahvi:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



NaiNeN

Quote from: Tuomari on Wed 10.02.2010 13:49:28 (UTC+0200)
Se ei ole mahdollista, koska minä olen :nope:
Minäpäs  :nykytaide:



Quote from: passeli on Wed 10.02.2010 12:36:30 (UTC+0200)
Kuulostaa siltä kuin Micko ois maailman paras kuljettaja.Muissa on vaan vikaa. :kahvi:
Passelilla ei oo itellä varmaan koskaan ärsyttäny liikenteessä mikään, eihän  :psycho:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

cof


kop-O-nen

#14
Quote from: Micko™ on Wed 10.02.2010 10:43:29 (UTC+0200)
#Ne joilla on pienikoneinen auto ja ne kuvittelee ajavansa ferrarilla. Eli: Joka väliin koetetaan ehtiä, vaikka näkee selvästi ettei kerkee.
Myönnän välillä kuluvani tähän ryhmään.. Myös toinen mitä tulee aika usein tehtyä ja vasta tekemisen jälkeen tajuaa että toista saatto jäädä nakertamaan, on motarin ohituskaistalta suoraan toisen edestä rampille livahtaminen.. "Kyllä mä vielä ton ehdin ohittaa ennen ramppia/risteystä" - ajattelu johtaa välillä näihin tilanteisiin..  :psycho: Itse kyllä pidän parhaimpani mukaan huolen siitä, että jos johonkin ahtaampaan väliin "suikkaan" niin en jää siihen eteen maleksimaan, vaan häviän pois jaloista pikimmiten..


hvl

Micko puhuu asiaa!  :good:
Tänään oli taas just noita kerpeleitä edessä! Ensin Audilla ohi miljoonaa, sitte välähti kamera ja sen jälkeen se kihnutti edessä 80 alueella 75 ja joka jumalan tolpan kohdalla jarrutti vauhdin alle 70. Eikä tietenkään ohituspaikkoja, ei... :kerpele: 

Kastori

road rage.. because it is a race out there..  ::lsmoke

ja jos rekka kulkee 80 ja itse kulkee 85 niin ohittamiseen ei mene 5 kilometriä.. :yoppilas:

Micko™

Quote from: Kastori on Wed 10.02.2010 20:28:35 (UTC+0200)
road rage.. because it is a race out there..  ::lsmoke

ja jos rekka kulkee 80 ja itse kulkee 85 niin ohittamiseen ei mene 5 kilometriä.. :yoppilas:
Aivan, mutta jos se pärkkeleen eellä ajava mulkku, jonka takana ajan rekoista ohi, ajaa 81 km/h niin siinä menee yllättävänkin kauan! :psp:
"Jos se ei tapa, niin se sattuu ihan saatanasti"
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi."
"Kun järjen valo sammuu, muista sammuttaa myös ääni!"
"Huominen on viikkoni kiireisin päivä"
"Jos ymmärrät kaiken, olet luultavasti käsittäny jotain väärin"
"Ne tekee jotka osaa, ne jotka ei osaa, arvostelee"

Micko™

Quote from: Micko™ on Wed 10.02.2010 21:24:22 (UTC+0200)
Quote from: Kastori on Wed 10.02.2010 20:28:35 (UTC+0200)
road rage.. because it is a race out there..  ::lsmoke

ja jos rekka kulkee 80 ja itse kulkee 85 niin ohittamiseen ei mene 5 kilometriä.. :yoppilas:
Aivan, mutta jos se pärkkeleen eellä ajava mulkku, jonka takana ajan rekoista ohi, ajaa 81 km/h niin siinä menee yllättävänkin kauan! :psp:
Ai joo! Ja kuinkahan moni rekka ei aja rajotinta vasten moottoritiellä? :bounce:
"Jos se ei tapa, niin se sattuu ihan saatanasti"
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi."
"Kun järjen valo sammuu, muista sammuttaa myös ääni!"
"Huominen on viikkoni kiireisin päivä"
"Jos ymmärrät kaiken, olet luultavasti käsittäny jotain väärin"
"Ne tekee jotka osaa, ne jotka ei osaa, arvostelee"

Tieko

mutta jos se edellä ajava ajaa 81 km/h niin miten sä ajat sen perässä 85 km/h  :think:
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview