News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Meikkaaminen

Started by Memme, Wed 30.09.2009 11:22:55 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Memme

Elikkäs, kuinka moni nainen (tai mieskin) meikkaa naamariaan joka ikinen päivä?!?

Minä kuulun niihin jotka meikkaavat todella harvoin. Mikä ihme siinä on että kun on lähdössä lenkille niin suurin osa naisista ketä tunnen, laittavat naamansa niin viimesen päälle ETTÄ!?! Kaikki tutut muijat pistää ihan hirvittävän sotamaalauksen kauppareissulle!! Siis mä en ymmärrä..  :nope:
Mä pistän vain kosteusvoidetta, joka auttaa ihoa suojaamaan itseään lialta ja säältä. Ja silloin meikkaan kun on suvussa häät tai hautajaiset. Myös synttäripippalot on sellaisia, mihin sitten pistän hieman enemmän meikkiä. Eli siinäpä ne mun meikkaamiset..

Sattuuko täällä olemaan muita "outolintuja", jotka eivät meikkaa päivittäin.. Todella harvoin vain??!

jem

liian hyvin muotoiltu aloitus, ei päässy kuittaamaan huonolla vitsillä.  :psp:

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

nyyyps

En meikkaa, kelpaan itselleni sellaisena kuin olen. ::lsmoke

Hymmyilytti eräs naikkonen aikoinaan, kun lähti kotonansa käymään, ja ihmettelin, miksi sinne mennessä pitää meikata. Vastasi, että jos vaikka peltipoliisi räpsäyttää sakot, niin ainaki näyttää hyvältä kuvassa. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

NaiNeN

Mie olin kymmenen vuotta kokonaan meikkaamatta  :jees:

Nyt olen alotellut uudelleen, eli jos jotain häppeningiä on niin saatan meikata. Mut ikinä en meikkais joka päivä...
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.


Hatka

Tosi harvoin meikkaan. Ehkä kerran kuussa.  :think: Joskus sitten taas innostun meikkaamisesta ja meikkaan useamman kerran viikossa, mutta todella kausiluontoista. Mutta tosiaan ei tuota mitään vaikeuksia mennä meikittä kouluun, kauppaan jne.  :jepso:

spuge

Nainen on kaunis sellaisenaan,ei siinä mitään pakkeleita tarvita.Jos sallitaan etäinen vertaus nainen ja vanha auto,(meikki ja pakkeli) niin täyttä huijaustahan se on kummassakin tapauksessa :yoppilas:

Señorita iCola

Kaksi tai kolme kertaa on miut tytöt meikanneet, eikä ollut niin kiva kokemus että pitäisi alkaa harrastamaan  :psp: Joku ripsarin laitto on kyllä maailman inhottavin homma, saati kajalin, ja jotkut kiduttaa sillä itseään päivittäin  ::osmoke Naama muutenkin ihan paskaisen tuntuinen kun on meikkivoiteet ja puuterit pinnassa  :psycho: Sanoivat kyllä että näytän aika pelottavan naismaiselta meikit naamassa, eikun vaan drag uralle :brows:  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Atomisaattori

En käytä  ::hihsmoke


Tuttu ei voi viedä roskia ulos, jollei ole täyspakkeli naamassa.  :kahvi:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

nyyyps

Quote from: Liekki on Wed 30.09.2009 19:25:35 (UTC+0300)
Tuttu ei voi viedä roskia ulos, jollei ole täyspakkeli naamassa.  :kahvi:
Minäkuva kohdillaan. :psycho:



Itelläni on huono iho, aknea, läiskiä, luomia, silmäpussit. Ihosta sais tasasemman näkösen meikkaamalla, mutta en mie tartte tasasemman näköstä ihoa. Mullon ihan hyvä näin.
Silmät sais kivasti esille tökkimällä niitä kaiken maailman kynillä ja suteilla, mutta minun silmät näkee nyt jo ihan hyvin, se riittää mulle.
Jos minun naama ei meikkaamattomana jollekulle kelpaa kattella, niin syököön hatullisen paskaa - mie kelpaan itelleni muokkaamattomana. ::lsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview