News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Meikkaaminen

Started by Memme, Wed 30.09.2009 11:22:55 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kumimuna

Turhaa teeskentelyä kaikki tyynni. Kuolema kuittaa univelat  :psp:
Horatsu MauMau ::lsmoke

nyyyps

Quote from: kumimuna on Mon 05.10.2009 22:20:24 (UTC+0300)
Turhaa teeskentelyä kaikki tyynni. Kuolema kuittaa univelat  :psp:
Sekä sen virheen että käyttää sähkönsinistä maskaraa. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Memme

Mä oon nykysin meikannu pikkasen silmiä, pistäny luomiväriä ja eye lineriä (merkiltään Oriflame). Ei ole sellainen tavallinen kajaalikynä vaan enemmänkin muistuttaa ulkonäöltään tussia (ja myöskin kärki on samanlainen kuin tussissa). Miljoona kertaa helpompi pistää sitä. Ja en saa allergista reaktioo enää  :jippii:

=Lutris=

 :think: Minun sukupolveni miehet eivät juurikaan meikkaa. Ainakaan me heterot  ::hihsmoke
Silloin muinoin 80-luvulla jotkut taisivat sutaista kajalilla itsensä pesukarhun näköiseksi, mutta ei ollut mun juttuni  ::osmoke
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964


Lyra_

Käytän joka päivä puuteria, muuten en naamaani mitenkään "somista" päivittäin. Jos johonkin juhliin/baariin menen niin laitan sitten enempi meikkiä ::nsmoke
Yell at me, I want to be your light that shines
But my ground is shaking and I might fall
I wish that I could say... I wish that I could be your evil... your evil in a closet

nahkaparturi

Joskus olen leikkinyt corpse paintilla ja intissä piti aina mehtään mennessä pistää navet naamaan. Lasketaanko ne? :psp:
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

NaiNeN

Quote from: Memme on Mon 05.10.2009 23:12:29 (UTC+0300)
Mä oon nykysin meikannu pikkasen silmiä, pistäny luomiväriä ja eye lineriä (merkiltään Oriflame). Ei ole sellainen tavallinen kajaalikynä vaan enemmänkin muistuttaa ulkonäöltään tussia (ja myöskin kärki on samanlainen kuin tussissa). Miljoona kertaa helpompi pistää sitä. Ja en saa allergista reaktioo enää  :jippii:
Mie olen kans ostanu Oriflamen meikkejä nyt, kun sieltä löytä helposti hajusteettomia. Allergikko kun olen.  :sorry: Se eye liner -tussi on hyvä, mut mielestäni vielä parempi on niitten semmonen pensselimallinen eye liner. Sillä saa helposti siistit rajaukset, mikä ei mulla ainakaan tavallisillä kynillä onnistu millään.  :nope:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

morkkis

ei oo tullut meikkailtua ajattelin kyl et jossain välissä pitäis leikkiä corpse paintilla :blink:

Brooke

Pensselimallinen Lumene. Mut vakaa käsi saa olla ettei tuu liian paksua viivaa  :jees:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview