News:

Apachefoorumi Facebookissa:
https://www.facebook.com/Apachefoorumi/

Main Menu

Lompakkoni...

Started by omglolnoob, Fri 06.07.2007 02:39:09 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Tänään kävin pankissa uutta pankkikorttia, mutta säästin tässä kuitenkin muutaman päivän, kun automaattisesti uus kortti laitettiin tilaukseen jo torstaina ku kuoletin vanhani.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nyyyps

Vielä on sama lompakko käytössä. Vetoketjuki alkanu toimia, ku sitä on aikasta aukonu ja sulkenu.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

Mä tarttisin uuren lompsan...sen kokosen että mahtuu kaikki pakolliset kortit mukaan...mä en muuta nykyään säilytä lompsassa ku kortteja  :kahvi:

Mut niitä ruoee olemaan töiden ja vapaa-ajan takia aika paljon....kaikkea mahdollisia turvallisuus kortteja sun muita  :kahvi:
Carpe Natem

nyyyps

Ukonrotjalla on kaks lompakkoa. Toisessa on kaikki kortit, tulityötä, työturvaa, trukkikorttia. Oman korttipörskä ostettiin niitä varten.
Toinen on sitten rahapörssi, jossa kuljettaa valuuttoja ja ajokorttia mukana. Työkeikalle lähtiessä otetaan sitten työlompsa mukaan, muuten ei tartte kantaa ku rahapörskää mukana. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

hermanni

hygieniapassi..... :kahvi:
turha läpyskä mut jossain paikoin pakollinen...


nyyyps

Hitto, mulla on vielä väärä nimi hygipassissa. :think:
Ja viinapassista en ole saanu korttia, vain todistuksen.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

Viime viikolla piti ottaa uusi lompsa käyttöön. Se 22 vuotta vanha hajosi lopullisesti :sorry:

koppis

Quote from: paavo on Mon 11.05.2009 07:20:58 (UTC+0300)
Viime viikolla piti ottaa uusi lompsa käyttöön. Se 22 vuotta vanha hajosi lopullisesti :sorry:
Siinä meneekin sitten ainakin vuosi ennen kuin uusi pussi on mukautunut peseeseen ja sitä tottuu käyttämään :sorry:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Noutaja

Vetää vertoja mun lompsalle.
En ees muista koska oon ottanu tän käyttöön. Ensimmäinen lompakko se mulle kuitenkin on ja vielä käytössä. Mikään muu lompakko ei oo kelvannu vaikka moni on yrittäny antaa lahjaks uutta. Ei niihin vaan mahdu kaikki kortit sun muut mitä tarvii mukana kantaa.

Kaikki pysyy sisässä vaikka selkämykselläkään ei oo ollu nahkapäällystettä enää moneen moneen vuoteen (se on siis tollasta harmaata läpinäkyvää kangasta). Hiukan kolikkotasku repsottaa mut jopa vetoketju on ehjä.

I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it.

nyyyps

Noutajalla on komia pörssikukkaro! :good:
Miksipä vaihtaa hyvää pois. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview