News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Loisto parkkeeraus!

Started by peter, Mon 12.06.2006 16:21:42 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

Quote from: hanzuu on Thu 27.07.2006 17:15:20 (UTC+0300)
Se muuten vie yllättävän paljon tilaa tunkea lapsia takapenkille ja kurotella vielä vöihin  ::nsmoke Itse sujauttaa itsensä pienestäkin välistä mut lasten kanssa hankalampaa. Vituttaa kyllä kun joku jättää kivat 20cm väliä  :kerpele: Toinen on se kun ajetaan ihan perään kiinni,laita siinä lastenrattaita farmarin perään  :angry:
mut jos jättää farkun perän sinne tien puolelle niin ei kukaan pääse ajamaan lähelle.. ja onhan noissa marketeissa niitä leveitä perheparkkipaikkoja.. (sikäli mikäli kastori ei ole niitä kotturallaan varannut  ::hihsmoke (ne kun on usein sopivasti lähellä ovea, ja vapaita))

Hanzuu

Quote from: Kastori on Thu 27.07.2006 18:59:48 (UTC+0300)
ja onhan noissa marketeissa niitä leveitä perheparkkipaikkoja.. (sikäli mikäli kastori ei ole niitä kotturallaan varannut  ::hihsmoke (ne kun on usein sopivasti lähellä ovea, ja vapaita))

:kerpele: :angry: :kerpele: Jotkut saatanan pässit ne vie lapsiparkit perkele!!! Joskus tekis mieli mennä avautumaan,mut ei ilkee  :angry:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Kastori


jiidee

Silloin kun ite jättää sinne kauas ja joku tuo autonsa siihen viereen jättäen kuitenkin yhden ruudun väliin tuntuu että on edes jossakin onnistunut, kun ihmiset jotain tajuaa.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

paavo

Minä ajan pakuni sillai kivasti jalkakäytävän tai puistikon reunaan siten, että on tilaa mellastaa hantinpuolella/takapuolella.
Kokeileppas hansu muutaman kerran oikein ajatuksella hakea hyvä paikka.

Ja tämäkään ei ole piruilua, vaan olen huomannut pikku parkkipaikan metsästyksen tuovan huomattavan edun lastausmukavuuteen. :jepso:


jiidee

Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

paavo

Perä on hiinä ja hiinä..on kyllä mallikas suoritus.

Susey

Quote from: hanzuu on Thu 27.07.2006 19:01:20 (UTC+0300)
Quote from: Kastori on Thu 27.07.2006 18:59:48 (UTC+0300)
ja onhan noissa marketeissa niitä leveitä perheparkkipaikkoja.. (sikäli mikäli kastori ei ole niitä kotturallaan varannut  ::hihsmoke (ne kun on usein sopivasti lähellä ovea, ja vapaita))

:kerpele: :angry: :kerpele: Jotkut saatanan pässit ne vie lapsiparkit perkele!!! Joskus tekis mieli mennä avautumaan,mut ei ilkee  :angry:

Hehhee, arvaas kuka jättää mopon aina niille paikoille :lach:

sorza

no mopoille pitäis ihan oma parkkipaikka keksii... ::hihsmoke


Lexa

Quote from: hanzuu on Thu 27.07.2006 19:01:20 (UTC+0300)
Quote from: Kastori on Thu 27.07.2006 18:59:48 (UTC+0300)
ja onhan noissa marketeissa niitä leveitä perheparkkipaikkoja.. (sikäli mikäli kastori ei ole niitä kotturallaan varannut  ::hihsmoke (ne kun on usein sopivasti lähellä ovea, ja vapaita))

:kerpele: :angry: :kerpele: Jotkut saatanan pässit ne vie lapsiparkit perkele!!! Joskus tekis mieli mennä avautumaan,mut ei ilkee  :angry:

Noh... Tuostahan ei voi edes sakottaa...  ::hihsmoke
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview