News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Topkani

Started by Team Finland, Wed 28.07.2010 11:02:03 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Team Finland

Mitä mieltä olette Topkanista? Minusta siellä on tosi hyvät pelit ja ainakin ei ole ikinä tylsää kun haastetta riittää tosi paljon. Tekniikka on paljon parempi kun Aapelin, mitään häiriöitä tai vikoja ole esiintynyt ainaskaan silloin, kun olen siellä paikalla. Sisään kirjautuminen on myös turvallisempi kun Aapelin, koska kun kirjaudut sisään, niin ne tiedot lähetetään salattuna perille sekä todennus tapahtuu siinä samaan aikaan, kun se lähettää ne tiedot. Huonoa Topkanissa on se, että peleissä ei ole jaettuja sioja. Kerran yhdessä pelissä mulla tuli tasapeli ykkösen kanssa, mutta silti mut pudotettiin kakkoseksi. Tosi epäreilua!

nyyyps

Ite en ole innostunu näistä sivuista, että pitäis rekisteröityä voidakseen pelata. Harmittaahan tuo, kun siellä muutamia ihan hyviä pelejä olis.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Tieko

Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Team Finland

Älkää olko noin ennakkoluuloisia Topkanin peleistä!

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.


nyyyps

Siellä on net muutamat kivat kolmensuorapelit (joita netti ei suinkaan ole muutenki täynnä), mutta jotenki tuntuu liian vaivalloiselta rekisteröityä niiten takia. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoPahaJolppi

 :nykytaide: Ei tartte rekisteröityä, ja löytyy aika monenlaisia pelejä....
http://www.1001pelit.com/
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Team Finland

Tänään illalla, kun menin pelaamaan Topkanin pelejä, niin jouduin jonottamaan vähän aikaan, ennen kun pääsin pelaamaan. Noi Topkanin pelit on melkein joka ilta ruuhkaisia. Ja jonotuksen aikana ne mainostaa:

Ohita jonot

Jos kyllästyt odottamaan, mikset päivittäisi tiliäsi Kulta-tasolle ja saisi näin täyden pääsyn peliin ilman odottamisaikoja sivuston ollessa ruuhkainen.

Toi kultataso maksaa oikeata rahaa, ne houkuttelee käyttäjiä käyttämään tota maksullista palvelua.

The Änes

Henkilökohtaisia patoutumia kyseisiä King/Topkani -sivustoja kohtaan:

Joskus vuonna nakki sinne rekisteröidyin, jätin vajaan vuoden etten pelannut, sitten tuli ilmo että tunnustasi ei ole olemassa :blink:
Noh, ajattelin sitten että rekisteröidympä uudestaan, samalla tunnuksella.. Ilmoitus: Käyttäjänimi on jo käytössä.
Ajattelin sitten että kun minulle vielä sieltä tuli sähköpostia, että kai mulla on vielä sitten jonkunmoinen tili sielä.
Tästä päätin sitten että tilaan uuden salasanan kyseisen spostiosoitteen perusteella. Tuli ilmoitus että osoittetta ei löydy heidän tiedoista..

Näistä sitten päätin, että ei vittu pelata..
Pari vuotta vierähti ja tänä vuonna sitten päätin rekisteröityä, oikein kultapelaajaksi. Kaverin piti saada king/topkanilta 5€ jos saa jonkun rekisteröitymään kultapelaajaksi.
Rekisteröidyin, talletin 20€ sain 10€ "lahjaksi". Aloin pelaamaan, kaveri ei saanut viittä euroaan.
Tästä 5€ kysellessään, sai ilmoituksen että mun pitää pelata 10€:lla että hän saa vitosensa.
Minähän pelasin yli kympillä, tosin voitin peleistä sen verran että pelitilini saldo oli jo yli 30€. Ei tullut kaverille rahaa.
Pelasin pariin otteeseen kaverin koneelta näitä pelejä, ja yhtäkkiä huomasin että tilini on muutettu "väliaikaiseksi" :blink:
Noh, tästä kyseltyäni tuli vastaus että olen rikkonut sääntöjä. Tarkemmin ottaen sääntöä, jossa sanotaan että toisen tilillä ei voi pelata, eikä toiset saa pelata minun tilillä.. Lukitsivat tilini, en pystynyt pelaamaan mitään. Palauttivat rahani, tosin 10€ jäi uupumaan, joka selitettiin sillä että se oli sitä "ilmaista rahaa" :facepalm:
Sain sentään sen reilu 20€, eli jäin sentään voitolle..

Poistatin tilini, enkä aio kyseiselle sivustolle enää eksyä..
Enkä suosittele kenellekkään muullekaan...

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview