News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Olen Rikas :jippii:

Started by Atomisaattori, Sat 15.11.2008 12:31:18 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Señorita iCola

Tein röitä ja möderöin näitä yhteen, koska olen rikas  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

=Juku=

Quote from: Señorita iCola on Sun 19.10.2014 13:38:22 (UTC+0300)
Tein röitä ja möderöin näitä yhteen, koska olen rikas  :psp:

Jostakin syystä "suomalaiset" naiset haluavat auttaa minua miljonääriksi:

ronja_laaksonen@neappolis.com
Niin kauan kun muistan, olen aina halunnut maata rannalla, siemailla cocktailia ja samalla tietää, että pankkitilini kasvaa jatkuvasti.
Mutta unelmani olisi jääneet vain unelmiksi, ellei yksi kaveri ole antanut minulle onneni reseptiä.
Piru vieköön! Olen tulossa anteeksiantamattoman rikkaaksi! Ja tunnen syyllisyyttä, jos en kerro vielä jollekulle siitä, miten se toimii.
Tänään sait tilaisuutesi. Pikemmin avaa tämä linkki ja lue ohjelmasta, joka pystyy muuttamaan elämäsi täysin.

---
enni_pekkanen@ismyblogs.name
Vielä puoli vuotta sitten en voinut kuvitellakaan helppoa rahaa, uutta asuntoa Chicagon arvokkaassa kaupunginosassa, kallista autoa ja rajatonta mahdollisuutta matkustaa. Tänään tämä on todellisuuttani, entä miten Sinulla?
Kaikki tämä tapahtui uuden tekniikan ansiosta, joka käy kauppaa pörssimarkkinoilla ja tekee edullisia kauppoja 100%:ssa tapauksista. Kaikki tulot virtaavat tililleni!
Niin kauan kuin koko maailma ei ole saanut tietää siitä, niin kauan kuin sitä ei ole kielletty maailman talouden pelastamiseksi romahdukselta, opi hyödyntämään sitä lompakkosi eduksi.
Tämä linkki muuttaa elämäsi!

---
ellen_jokinen@logistica-roma.it
Ei ole mitään pahaa haaveilemisessa rahaa, joka ilmestyisi tyhjästä. Kukaan ei olisi kieltäytynyt tällaisesta onnesta. Mutta tällainen haave ei ole toteutunut... viime aikoihin asti.
Saksalaisten tiedemiesten tiimi onnistui keksimään ohjelman, joka ansaitsee rahaa ja sallii Sinun unohtaa työn ja nauttia elämästäsi.
Se voi tuoda Sinulle rikkautta muutamassa viikossa! Avaa jo linkki ja selvitä lisää...
---
emilia_linna@fortressglobaladvisor.net
Pörssissä pelaaminen on rulettia. Näin oli vielä eilen. Ihminen luulee, että kaikki on käsissään, mutta antaa pelihimolle ja yhtäkkiselle aggressiolle periksi ja tekee seuraavan kiusallisen virheen.
Lopulta Ihmisen sijalle luotiin hämmästyttävä kone, tekoäly, joka tekee päätöksiä vain yksityiskohtaisen markkina-analyysin pohjalta. Ei mitään tunteita, vain järkeä!
Tämä ainutlaatuinen tekniikka tekee 100%:n takuulla onnistuneita operaatioita pörssissä ja tekee Sinusta ei vain rikasta, vaan pirun rikkaan! Etkö usko? Sitten avaa tämä linkki ja varmistu siitä, että se toimii!

---
julia_laakkonen@zoju.pe
Ystäväni, kiirehdin ilahduttaa Sinut!
Jo tänään voit alkaa käyttää ohjelmaa, jonka äly voittaa tuhansien parhaiden pörssipelaajien älyn!
Ohjelma analysoi itse markkinoita, tekee päätöksiä ostoista ja tekee ostoja vasta silloin, kun voitto on 100%-sesti taattu!
Ymmärrätkö? Heti, kun sen käytön mittakaava tulee vaarallisen suureksi, kaupankäynti bottien toimesta kielletään!
Mutta tänään voit vielä kerätä pääoman, Sinun pitää vain avata tämä linkki ja saada tietää yksityiskohtia...


---
matilda_jokela@03ati.ru
Ystäväni, kiirehdin ilahduttaa Sinut!
Jo tänään voit alkaa käyttää ohjelmaa, jonka äly voittaa tuhansien parhaiden pörssipelaajien älyn!
Ohjelma analysoi itse markkinoita, tekee päätöksiä ostoista ja tekee ostoja vasta silloin, kun voitto on 100%-sesti taattu!
Ymmärrätkö? Heti, kun sen käytön mittakaava tulee vaarallisen suureksi, kaupankäynti bottien toimesta kielletään!
Mutta tänään voit vielä kerätä pääoman, Sinun pitää vain avata tämä linkki ja saada tietää yksityiskohtia...


PS poistin linkkien osoitteet ettet tulisi samoille apajille!

Me first (rules of traffic)

=Juku=


Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview