News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Sikarin poltto triidi

Started by Neponen, Mon 17.03.2008 21:53:56 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Memme

Quote from: morkkis on Sat 05.04.2008 23:19:41 (UTC+0300)
mä oon polttanu elämässäni yhen pikku sikarin(se oli hyvin pieni) al capone merkkinen
^
Tuo mainitsemasi sikari on hyvä. Juuri sopivan pituinen, niin ei mene hukkaan!! Nykyään niitä saa paljon helpommin monesta paikasta. Täällä tuppukylässä löytyy parhaiten al caponeita linja-auto asemalta.
Muita mun lemppareita on vaniljan makuinen pikkusikari ja sweets pikkusikari. Sitten vielä moods pikkusikari  :jepso: Muita sikareita en sitten lussutakkaan  :nopsu:

morkkis

Quote from: morkkis on Sat 05.04.2008 23:19:41 (UTC+0300)
mä oon polttanu elämässäni yhen pikku sikarin(se oli hyvin pieni) al capone merkkinen
vähän päivitystä.. mä oon koittanut hofnaria(sininen rasia vissiin pahaa oli) sweetsiä, sit jotain kahvisikaria ja  :think: oiskohan ne siinä kuitenkin toi al capone on ollut paras :jepso:

ajattelin et sit ku täytän 18 ostan itelleni semmosen ison sikarin ihan vaan siks etten oo ikinä semmosta polttanu

hevonperse

#12
Huomio sikarimiehet ja kenties naiset!   ::osmoke

Itse tuota pahetta harrastelen kerran-pari/kk ja nyt tuli ennennäkemätön ongelma eteen ja olisin kaivannut viisaampien neuvoa.

Sain juuri laatikollisen sikareita Dominikaanisista joka on siis puulaatikko kääritty muovikelmuun.
Näyttää mielestäni melko ilmatiiviiltä.
Humidorini alkaa olla ns. täynnä tällähetkellä ja mietin, että säilyisikö tuo puulaatikko tai
pikemminkin sen sisältö esim jääkaapissa ja jos niin kuinka kauan?

Mielipiteitä asiasta, (kenties) te viisaat kanssatupruttelijat?

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview