News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Mopo rojekti

Started by eepee, Thu 06.12.2012 11:26:13 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Susey


eepee


Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

paavo

Itse olet sanonut sen olevan silloin kun ajaa :psycho:

Kumimuna

Lähinnä vittuilua näille pyykkipallon nussijoille, aika moni alottaa projektin talvella ja homma
venyy pitkälle kesään, saattaapi jäädä ajokausi väliinkin pahimmillaan...
Mullahan on ajokausi jatkuvasti, pari viikkoa meni vituiksi, ku oli mopossa niin
pahasti häikkää, ettei pystynyt ajamaan ::smoke
Tänään ajoin jo työmatkat mopolla, nyt oottelee huomista tossa parkkipaikalla ::hihsmoke
Horatsu MauMau ::lsmoke


paavo

Oli se kivaa, penkki kuurassa ja sitä rataa.
Mieluummin otan auton tallista ja hurautan sillä, eikä mulla ole vaihtoehtoakaan :psycho:

Kumimuna

Noissa enskapuuhissa on talviaikaan ihan oma fiiliksensä, helvetin hyvää nollausta
arjen paineille :jees:
Horatsu MauMau ::lsmoke

Jarre

joskus kaverin laitteella kävin kokeilemassa, oli se pirun kivaa... itellä ei nyt oo varaa moisen ostamiseen, mut joskus jos tulee ni vois jonkun rämmin hankkia  :jepso:
Carpe Natem

Kumimuna

Mullakaa varaa olis ollu, ku piti vielä korttikin ajaa, mutta kun pää pakotti :pepsiesala:
Alkuun olin hommaamassa jotain custom pyörää, mutta onneksi taivuin enskaan, enkä
muuhun enää helpolla sorru, kakkosmopoksi vois katella jonkun helvetin kevyen nelarin
tai ehkä jopa 125 kuutioisen 2-t pyörän, vaikka dt jammun tjsp, hauskoja laitteita
viedä puskassa, kun ei paina mitään :drool:
Horatsu MauMau ::lsmoke

eepee

Olihan toi mopo tarkoitus saada ajoon heti, kun lumet lähtee, mutta ei ole väkisin jaksanu yötä myöten rakennella ja harrastus kuitenkin kyseessä. Teen nyt kaiken mitä suunnittelin ja kunnolla, enkä lyö hätäpäissään vaan jotenkin kasaan  :jees:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview