News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Blu-ray

Started by Saatana, Wed 19.03.2008 15:42:04 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Saatana

Pitää kai tännekkin sitten uusinta luomustani spämmätä. Ostakaa multa kaikki blu-ray leffanne, kun oon niin kiva.
Blu-ray.fi

:jippii:

Ubermario

Blu-ray liian kallista meikäläisen makuun... odotan siihen asti kunnes niitä saa alle kahden kympin. Ei tuo ero kuvanlaadussa DVD:hen kuitenkaan mikään häikäisevä ole... luulen. :think:

Saatana

Quote from: Übermario on Wed 19.03.2008 15:46:57 (UTC+0200)
Ei tuo ero kuvanlaadussa DVD:hen kuitenkaan mikään häikäisevä ole... luulen. :think:
On se (jos on vähänkään isompi full-hd töllö)
..saat myös vähän aikaa odotella että hinnat tippuu alle 20, jälleenmyyjät maksaa maahantuojalle yli 20€/kpl vielä..

Ubermario

En lähde mukaan tällaiseen hifistelyyn tai mitä onkaan... ellei sitten kirveellä pakoteta. En silloinkaan.  ::hihsmoke

Saatana

Erosta voin pistää nopean "tietokone" vertauksen.

SuperVGA = 800x600
Nykyresot (mulla esim) = 1680x1050
vähintään 1280x1024 tai sinnepäin...


DVD = 720x576
Blu-ray = 1920x1080

Eli on siinä sitä eroa, vai kuinka moni teistä käyttää edelleen 800x600 resoa? Eihän se pahalta näytä jos katsoo 15" putkimonitorista, mutta kun lätkäisee jonkun 22" widescreen monitorin, niin se 800x600 ei enään riitä.
Sama juttu telkkareissa.. joku 28" putkitöllö on hyvä dvd:ihin, mutta joku 42" full-hd/lcd telkku näyttää kaikki "virheet" paremmin kun putkitöllö. Ero on ihan silmiinpistävä. :)

Itselläni on olohuoneessa 42" full-hd telkku ja ps3, ja on se kuule niin paljon kivempi pelata siinä kun makuuhuoneen 27" putkitelkussa. :)

Turhaan mä teitä koitan käännyttää, kun pääsette maistamaan jossain vaiheessa niin on kovin vaikea palata takaisin vanhaan. Tiedän että olen vähän etuajassa myymässä näitä leffoja, mutta aikainen mato syö lintuja vai miten se nyt men..


Ubermario

Quote from: Saatana on Wed 19.03.2008 16:09:12 (UTC+0200)
Erosta voin pistää nopean "tietokone" vertauksen.

SuperVGA = 800x600
Nykyresot (mulla esim) = 1680x1050
vähintään 1280x1024 tai sinnepäin...


DVD = 720x576
Blu-ray = 1920x1080

Eli on siinä sitä eroa, vai kuinka moni teistä käyttää edelleen 800x600 resoa? Eihän se pahalta näytä jos katsoo 15" putkimonitorista, mutta kun lätkäisee jonkun 22" widescreen monitorin, niin se 800x600 ei enään riitä.
Sama juttu telkkareissa.. joku 28" putkitöllö on hyvä dvd:ihin, mutta joku 42" full-hd/lcd telkku näyttää kaikki "virheet" paremmin kun putkitöllö. Ero on ihan silmiinpistävä. :)

Itselläni on olohuoneessa 42" full-hd telkku ja ps3, ja on se kuule niin paljon kivempi pelata siinä kun makuuhuoneen 27" putkitelkussa. :)

Turhaan mä teitä koitan käännyttää, kun pääsette maistamaan jossain vaiheessa niin on kovin vaikea palata takaisin vanhaan. Tiedän että olen vähän etuajassa myymässä näitä leffoja, mutta aikainen mato syö lintuja vai miten se nyt men..

Mulle nuo resoluutiot on puhdasta jargonia... "aikainen lintu ei sammaloidu - vierivä kivi madon nappaa" :nykytaide:

nyyyps

Pistetäänpä korvan taakse. Mulla ei ole mitään, millä Blu-ray-leffoja kattoa, eikä ole moneen vuoteen rahaa laitteiston uusimiseen, mutta muistan ainaki suositella aina sopivassa välmässä. :good:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Ubermario

Quote from: omglolnoob on Wed 19.03.2008 16:30:42 (UTC+0200)
Pistetäänpä korvan taakse. Mulla ei ole mitään, millä Blu-ray-leffoja kattoa, eikä ole moneen vuoteen rahaa laitteiston uusimiseen, mutta muistan ainaki suositella aina sopivassa välmässä. :good:

välmässä?

furioso

saatana puhuu täyttä faktaa.full hd+ps3 itsellänikin.. ::lsmoke

pitää tutustua tarjontaan,jenkeistä saa nykyään kun tuo taala on halpa niin kohtuuhinnalla leffoja.. :jees:

Jokse

Eei mulla taida olla mitään, millä nuita katsoisi.. :sorry:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview