News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Ukkonen

Started by koppis, Thu 26.06.2008 15:37:35 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

GILlian

Täällä ilmottautuu yksi ukkosta rakastava rouvashenkilö... :huraa:
Kun ei vaan ole osunut tänne vielä kertaakaan tänä kesänä...pientä kiertää tossa lähellä, mut ei...tänä kesänä on tutkien mukaan ollu parhaat ukkoset tampereella...tää on niin väärin.
Ukkonen on kaikella tapaa kauhean puhdistava ilmiö...mun mieltä se puhdistaa reilusti :jepso: Tulee levollinen olo kun ympärillä myrskyää...

seppo rotta

Intissä oli samassa tuvassa muuan Ukkonen. Tyhmempää jätkää en ole kohdannut.
Turhanpäiväinen älykkyys syö ihmistä rotan lailla.

Atomisaattori

Toista tuntia käytiin Nummi-Pusulan seutuvilla pyörimässä ukkosta pällistelemässä. Muutama komea salama ja älyttömiä sadekuuroja  ::lsmoke

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

peter

#53
Nyt tuntuu jytisevän täällä  :jippii:

Edit. Taitaa aika kökköjä olla nuo ukkostutkat. Yksikään ei näytä tännepäin yhtään mitään ja silti täällä paukkaa kunnolla  :kahvi:

Pyöveli

Meillä päin on vasta kerran ollut ukkonen, sadetta on kyllä ollut mutta kunnon pauketta ei juurikaan  :kerpele:
Jännän äärellä vuodesta 2007  :popper:


McCLANE

kello 15:40 näytti tommoselta, ei ihan tällä kohtaa vielä mitään

ask a stupid question - get a stupid answer.

Sceme

Viimeyönä jyrähti lahes pari kertaa sillee et koko talo täris ja astiat kilisi kaapissa. COOL!  ::hihsmoke

koppis

olen tehnyt ensimmäisen topicin poortin historiassa missä on jo kaksi kokonaista sivullista ilman offtopiccia :psycho:


ei jyrissyt ukkonen tänäänkään täällä :ras:
ja kun tänne tulee kunnon ukkonen niin missaan sen jotenkin... juhannuksena olin 500km liian kaukana :sorry:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Doraemon

Oliskohan Suomessa muitakin luonnonmullistuksia kuin ukkosia? Maanjäristyksiä olisi kiva kokea.  :psycho:
Minulla on yllätys etutaskussa ;)

paavo

Jyrisi päivällä, yksi paukku oli just kohdalla.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview