Laitan tämän tänne

Started by Josse, Thu 13.12.2012 18:44:24 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori


jta

Ja mulla taas on alaston olo ilman rannekelloa.  ::osmoke Ainoastaan tässä kotosalla sisällä ollessa ei ole kello kädessä vaan muutoin on aina.

Kastori

varmaan kuus-seittemän vuotta sitten jäi kello kaappiin.. kännykkäaikana aika kännykästä..

jta

Mä oon niin laiska että en jaksa kaivaa kännykkää taskusta tuon takia. Ja kaikenlisäksi aina pitää nappia painaa sen verran että syttyy valot näyttöön kun tuo sammuttaa näytön kokonaan virransäästötilassa.

peter

Siitä on todella pitkä aika, kun viimeksi oon rannekelloa pitänyt. Kännykästä aika.  :jees:


Kastori

#25
no periaatteessa kotonakin mikrossa on kello, digipoksissa on kello, tietokoneessa on kello, yöpöydällä kelloradio, keittiössä ja vessassakin on vielä seinäkello ja autossa on kello ja kun lähettyvillä ei ole kelloa niin silloin vilkaistaan kännykästä.. eli loppupeleissä ei kovin usein edes..  :psp:

Susey

Quote from: peter on Thu 24.07.2014 12:38:15 (UTC+0300)
Siitä on todella pitkä aika, kun viimeksi oon rannekelloa pitänyt. Kännykästä aika.  :jees:
Tämähän se joo. :jees:

jta

Kotonahan noita kelloja on joo joka paikassa. Siksi ei sisällä tule pidettyäkään kelloa kädessä.

The Änes

Kello katsotaan vähän väliä kännykästä ja kun joku 3s myöhemmin kysyy paljon kello on, niin tarvii silti kaivaa puhelin esiin ja katsoa uudestaan :jees:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

paavo


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview