Kotiviini, -olut ja -kilju

Started by Kiljutron, Sat 04.01.2014 18:17:50 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kiljutron

Itekin käytän aina kuivaksi. Siitä on tullut paljon kritiikkiä, mutta mun mielestä se on vaan tehokasta.

nyyyps

Mistä ohjeen saisin, jos kokeilen 2,5 l erän tehdä rutikuivaa kotisiideriä?
Näin niinkus että mitä suosittelette?
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kiljutron

Aika pieni erä.  :think:

Jos tosiaan on tarkoitus kokeilla tekemistä, niin mun mielestä kannattaa ostaa valmista siiderisiirappia. Ne on mun mielestä ihan kohtuullisen hyviä ja mukana tulee taulukko, jonka avulla voi mitoittaa eri raaka-aineet.

nyyyps

Ei mitään siirappeja, vaan puhtaista aineista.
Tomaattisoositkin teen tuoreista tomaateista, niin kyllä minä lömpinkin teen tuoreesta mehusta. :diiva:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori



nyyyps

Lähdin jo valmiiksi kaivamaan tuonne hankeen omenapuiden kuopille merkit, että saa keväällä istuttaa. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kiljutron


Kastori


nyyyps

Ei sitä tartte ku tekee kuivaa. ::teinismoke

Ominaismassamittaria voidaan pitää luotettavana vain puhtaalle veden ja alkoholin seokselle. Jos liuoksessa on mitä tahansa muuta nesteen tiheyteen vaikuttavaa, ominaismassamittari ei kerro totuutta, mutta laimeissa liuoksissa antaa suunnan.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Juku=

Viinissä on viisaus
oluessa on vapaus
vedessä on bakteereja
Benjamin Franklin

Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview