News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Brooken terapia-palsta

Started by Masa, Thu 15.05.2008 13:11:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Pokerface

Dr Brooke. minulla ei ole parisuhdeongelmaa, miten voin korjata tämän asian?. joku minulle kehoitti hommaamaan parisuhteen, jolla ongelma kuulemma korjaantuisi, onko hän oikeassa?. nimim. neuvoton. :sorry:

Brooke

Quote from: fuckface on Thu 12.06.2008 20:09:59 (UTC+0300)
Dr Brooke. minulla ei ole parisuhdeongelmaa, miten voin korjata tämän asian?. joku minulle kehoitti hommaamaan parisuhteen, jolla ongelma kuulemma korjaantuisi, onko hän oikeassa?. nimim. neuvoton. :sorry:
Hei fuckface  :moi:
Mielestäni sinulla on jo hyvät lähtökohdat parisuhdeongelmaan jos asuntosi on läävä  :jees:
Jos vielä olet hieman alkoholisoitunut (?) se parantaa mahdollisuuksia huomattavasti. Pisteenä iin päälle kun pelaat palkkasi uhkapeleihin niin kaikki on valmiina. Nainen tulee vastaan kun sitä vähiten osaat odottaa  :friends:

Tieko

"Mikä panee miehen juomaan?"
"Naiset."
"Mutta eihän sulla edes ole naista?"
"Niinpä."
"Mutta jos sulla olis nainen, niin sä joisit päästäkses siitä eroon, että sä voisit taas juoda, kun sulla ei ole naista."
"Pirullinen noidankehä, vai mitä?"

::hihsmoke
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Pokerface

Quote from: Brooke on Thu 12.06.2008 21:13:06 (UTC+0300)
Quote from: fuckface on Thu 12.06.2008 20:09:59 (UTC+0300)
Dr Brooke. minulla ei ole parisuhdeongelmaa, miten voin korjata tämän asian?. joku minulle kehoitti hommaamaan parisuhteen, jolla ongelma kuulemma korjaantuisi, onko hän oikeassa?. nimim. neuvoton. :sorry:
Hei fuckface  :moi:
Mielestäni sinulla on jo hyvät lähtökohdat parisuhdeongelmaan jos asuntosi on läävä  :jees:
Jos vielä olet hieman alkoholisoitunut (?) se parantaa mahdollisuuksia huomattavasti. Pisteenä iin päälle kun pelaat palkkasi uhkapeleihin niin kaikki on valmiina. Nainen tulee vastaan kun sitä vähiten osaat odottaa  :friends:
Kiitos, eväät ovat siis jo olemassa :jippii: ymmärsinkö oikein, että seuraavana tilipäivänä menen johonkin nurkkaräkälään, ja juotan puolikuppilaa tililläni, valomerkin jälkeen joku tarrautuu kainalooni, sitten saan parisuhteen, ainakin niin kauaksi kun rahaa on. :drag:

Brooke

Quote from: fuckface on Thu 12.06.2008 21:25:06 (UTC+0300)
Quote from: Brooke on Thu 12.06.2008 21:13:06 (UTC+0300)
Quote from: fuckface on Thu 12.06.2008 20:09:59 (UTC+0300)
Dr Brooke. minulla ei ole parisuhdeongelmaa, miten voin korjata tämän asian?. joku minulle kehoitti hommaamaan parisuhteen, jolla ongelma kuulemma korjaantuisi, onko hän oikeassa?. nimim. neuvoton. :sorry:
Hei fuckface  :moi:
Mielestäni sinulla on jo hyvät lähtökohdat parisuhdeongelmaan jos asuntosi on läävä  :jees:
Jos vielä olet hieman alkoholisoitunut (?) se parantaa mahdollisuuksia huomattavasti. Pisteenä iin päälle kun pelaat palkkasi uhkapeleihin niin kaikki on valmiina. Nainen tulee vastaan kun sitä vähiten osaat odottaa  :friends:
Kiitos, eväät ovat siis jo olemassa :jippii: ymmärsinkö oikein, että seuraavana tilipäivänä menen johonkin nurkkaräkälään, ja juotan puolikuppilaa tililläni, valomerkin jälkeen joku tarrautuu kainalooni, sitten saan parisuhteen, ainakin niin kauaksi kun rahaa on. :drag:
Juuh  :jepso: Ja sitä paremmat lähtökohdat mitä vääremmän kuvan annat itsestäsi ja varsinkin rahatilanteestasi  ::hihsmoke


Pokerface

Quote from: Diego on Thu 12.06.2008 21:19:00 (UTC+0300)
"Mikä panee miehen juomaan?"
"Naiset."
"Mutta eihän sulla edes ole naista?"
"Niinpä."
"Mutta jos sulla olis nainen, niin sä joisit päästäkses siitä eroon, että sä voisit taas juoda, kun sulla ei ole naista."
"Pirullinen noidankehä, vai mitä?"

::hihsmoke
:lach:

unikeko

tervehdys Dr. Brooke

Ossaisikkos selventää mikä miussa on vikana, kun en tunnu kelpaavan kenellekkään?

Sillointällöin kyllä tulee puheluita yleensä hieman humaltuneilta (siis on ottanut, ja sen kuulee, mutta ei oo ainakaan vielä täysin lärvit)
naispuolisilta tuttavattarilta, jotka kyllä mainostaa minulle,
kuinka ihana, ja avulias jne. ihminen minä olen. ja he itsekkään eivät tajua, mikseivät edes yritä saada minua itselleen, vaikka tietävät että minä olen kiinnostunut.
"se joku" kuulemma vain puuttuu :think:

mielenkiintoiseksi tämän mielestäni tekee se että he valitsevat sellaisen mihen joka on sairaalloisen mustasukkainen, ja parikertaa olen tuttavattariani hakenut pois kotoa ihan vaan sen takia kun he pelkäävät että kohta saa tai on just saanu turpaansa.  :think:

Onko arvon tohtorilla mitään käsitystä missä vika?
minussako?
vaiko onko se vaan niin, että eräät ei ymmärrä hyvän päälle?
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

Brooke

Unikeko  :friends:
Sinulla on tuo tyypillinen kiltin miehen trauma. Todennäköisesti sinulle soitellaan myös kun tarvitaan apua pikkunikkarointiin tai auto-ongelmissa. Jokainen nainen tarvitsee sellaisen miehen lähelleen ja kaikilla se ei valitettavasti ole se oma.
Olet tuiki tärkeä ja voit olla itseesi tyytyväinen, ihan rakkautta on ilmassa. Naisiin tekee suuren vaikutuksen kun heidät pelastetaan pulasta. Jokin näistä suhteista voi hyvinkin vielä kypsyä läheisemmäksi kun he ovat tarpeeksi räpiköineet "pahojen poikiensa" kanssa. Turha varmaan sanoakaan että jatka samaan malliin, se on sinulle itsellesikin luontaista olla tuki ja turva, mikä ei ole lainkaan huono ominaisuus miehessä  :nopsu:
Sinussa ei missään nimessä ole vikaa, eikä välttämättä siinäkään että naiset eivät ymmärtäisi hyvän päälle.
"Se joku" on todellakin se määräävä asia joka vain joidenkin ihmisten välillä on, se joko kolahtaa laakista jota itse suosittelen tai sitten se voi kehittyä/löytyä hitaammin jolloin suhde on taas jo tutun turvallisella pohjalla. ::nsmoke


Thrash

Muutama viikko sitten menin kännissä "naimisiin" yhden tytön kanssa. Nyt ollaan tosi hyviä kavereita ja minä olisin vähän kiinnostunutkin mutta en uskalla mitään sanoa etten pilaa tätä ::osmoke

Señorita iCola

Tuo Brooken vastaus Unikeolle kertoi samalla ihan samasta jutusta mitä mie mietiskelen  ::osmoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview