News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

Työtuoli

Started by Turkale, Tue 01.04.2008 18:24:40 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoP

Tuossa työkoneistuimessa olis kyllä tosiaan se hyvä puoli että on käsinojat sun muut valmiina. Auton penkistä tehdessä joutuis rakentelemaan ne alusta asti ja kyllä siinäkin työtä on jos siistit ja säädölliset meinais tehdä.
Make tea not love

paavo

Työkonetuolit on mallista riippuen jopa halvempia kuin hyvät työtuolit.
Mulla on nyt ollut vuosikausia kunnollinen johtajantuoli, oli kallis muta varmasti edullisin vaihtoehto elinkaarta mitatessa.

Mukavuuskin on huippuluokkaa.

jta

Näinhän se on että halvimpia rimpuloita ei kannata ostaa. Yks tuoli on hitsattu jo pariin kertaan.

IsoP

#33
Mulla on tällä hetkellä Martelan työtuoli. Aika järeästi tehty ja varmaan kestää ties kuin kauan ja on hyvät säädöt, mutta perse puutuu tässä istuessa  :sdfg:

Oli mulla Senatorin penkistä tehty tuoli joskus. Oli hyvä istua, mutta käsinojat siihen olis pitänyt askarrella ja jalustaosa mihin se oli istutettu teki korkeussäädöstä turhan kun alin korkeus johon tuolla penkillä sen sai säädettyä oli juuri ja juuri sen verran matala että koivet pöydän alle mahtui.
Make tea not love

paavo

Mulla on tää tuoli melko makaavassa asennossa ja jaloille on pieni nahkarahi joka on pöydän alla.
Näin saan olla jalat suorana eikä runnakko puudu.

Näppis on langaton ja sylissä.


IsoP

Minkä hintaluokan tuo Paavolla on? Jossain messuilla kokeilin muutamaa tuolia jotka kyllä oli hiton mukavia ja tyylikkäitä, mutta jäi ostamatta kun hinnat taisivat alkaa 1500 eurosta  :psycho:
Make tea not love

paavo

On näköjään vielä myynnissä.
Oli kai 2005 kun ostin tämän ja aivan varmasti ollut kovassa käytössä.

http://www.hexaplan.fi/index.php?article_id=1826&__from_id__=4070&product_group=7619


paavo


=Juku=


Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview