News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

jta:n harrastenurkkaus

Started by jta, Tue 01.02.2011 00:47:23 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

jta

Kuulostaa ihan pätevältä ja tehokkaalta keinolta. Harmi vain kun samarassa ei pysty tekeen samanlailla kun termostaattia ei pysty poistaan kun on tuolla letkujen välissä.

Tuossa kohtapuoliin lähtiä jatkaan huuhteluja ja kokeilla tuo huuhteluaine mitä biltemasta löytyi. Jos ei tuolla tokene niin sitten kokeilla pyykkipulveria. Oksaalihappoa löytyis millä varmasti lähtis ruoste vaan saattaa alumiiniosatkin kadota aika pian. ::hihsmoke

Ledskukkuu

Soodavesi koneeseen, jäähdyttimen korkki auki ja käyntiin.

Antaa käydä ja veden kiehua.

Valmetin ohjekirjassa oli noin. :bounce:
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

jta

Soodavesikin voisi olla ihan pätevä. Senkin vois oikeastaan kokeilla ennen tuota pyykkipulveria. Raskis vaan tuota soodaa laittaa kun on kuitenkin suht kallista.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

jta

Mulla ois tuossa tuota puhallukseen tarkoitettua soodaa vielä niin siitä jos laittais.


nyyyps

Mitäpä sitä pikkupurkkeja ostelemaan, jos isossa purkissa vielä on. :drool:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

jta

Ei tullut alettua touhuileen soodan kanssa mutta tuon huuhteluaineen käytin. Ensin pariin otteeseen laskin vielä vedet läpi ja käytin paisuntasäiliönkin pois ja huuhtelin senkin kun oli melkonen sakkakerros sielläkin. Enimmät tuosta lähti niin uskalsi laittaa sitten puhdistusaineetkin koneeseen. Oli taas sen näköinen vesi mitä tuli ekalla kerrallakin pihalle. Varmaan kymmenkunta kertaa vielä tuon jälkiin huuhtelin järjestelmän ennenkuin alkoi oleen kirkasta tuo vesi. Välillä käyttelin lämpöseks ja välillä vaan laskin suorilta vedet läpi. Nyt uskalsi jo laitella oikeat nesteet sisälle. Varmaan tuolta vieläkin saattaa jotain sakkaa irrota vaan se on myöhemmän ajan murhe.

Sitten taas arvotaan listalta että mitä aletaan tekeen seuraavaksi.  :psycho:

Muutama kuvatus. Oli tuo puhdistusaine jännän väristä kun oikein hohti vihreänä.

jta

Ja tässä kun tätä on nyt joutunut paljon paikoillaan käyttämään niin tullut huomattua hieman erikoisempaa käytöstä käynnissä. Jos yrittää pitää kierrokset siinä 3000rpm niin alkaa ikäänkuin katkoon käyntiä ja kierrokset putoaa ja alkaa taas nouseen hieman röpöttäen. Ongelma korostuu jos sattuu oleen esim. valot tai muuta raskaampaa sähkökuormitusta päällä.

Video tuosta ongelmasta.

https://youtu.be/okSOG_7Y5M8

Tuon videon ottamisen jälkeen kun flekti lähti pyörimään niin autokin sammui samantien. Lähti kuitenkin normaalisti uudelleen käyntiin.

Kuitenkin ensin teen nuo perusasiat kuntoon eli tulpat, johdot jne. vaihtoon ja sitten ihmetellään lisää. Sitä vielä mietin että voiko huono maadoitus aiheuttaa tuota kun tuo akun maakenkä on sellainen ettei se ole käytännössä oikein mitenkään kiinni akussa.

paavo

Varmaan ne maat kannattais käydä läpi kaikkialta missä niitä on. :think:

nyyyps

Hörsiikö väärästä paikasta ilmaa?
Entisessä korollassa oli kaasarista pudonnu joku neula, jonka jälkeen se tuollaista teki. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview