News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Loeb 5 mestaruuden mies

Started by D-ude, Sun 02.11.2008 08:43:41 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

D-ude

Sympaattinen ranskalainen teki rallin historiaa. Iso käsi maailman mestarille  :bonjour:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Jarre

Carpe Natem

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964


D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

nenaontelo

Quote from: Icola on Sun 02.11.2008 10:43:18 (UTC+0200)
Paras kuljettaja kautta aikojen.
Vitut ole... :nope:
Kyllä esimerkiksi Mäkisen neljä mestaruutta oli kovempi suoritus. Silloin ralli oli vielä jotain. Silloin oli ainakin neljä tallia jotka pystyivät voitoista taistelemaan. Kaiken maailman McRaet ja Sainzit haastoi Mäkistä. Nykyään Loeb voi painella ihan yksin kärjessä eikä kenestäkään ole mitään vastusta. Pelkkä vitsi tuo rallin mm-sarja ollut viime vuosina. Kaikki kunnon tallit vetäytyneet jo. Ainoastaan citroen ja ford pystyvät kisoja nykyään voittamaan. :jees:

Señorita iCola

Quote from: nenaontelo on Tue 04.11.2008 10:12:48 (UTC+0200)
Quote from: Icola on Sun 02.11.2008 10:43:18 (UTC+0200)
Paras kuljettaja kautta aikojen.
Vitut ole... :nope:
Kyllä esimerkiksi Mäkisen neljä mestaruutta oli kovempi suoritus. Silloin ralli oli vielä jotain. Silloin oli ainakin neljä tallia jotka pystyivät voitoista taistelemaan. Kaiken maailman McRaet ja Sainzit haastoi Mäkistä. Nykyään Loeb voi painella ihan yksin kärjessä eikä kenestäkään ole mitään vastusta. Pelkkä vitsi tuo rallin mm-sarja ollut viime vuosina. Kaikki kunnon tallit vetäytyneet jo. Ainoastaan citroen ja ford pystyvät kisoja nykyään voittamaan. :jees:
Paskaa puhut.  :jees:
Ero on nimenomaan siinä että kenestäkään kunnonkaan kuskista ei ole vastusta lööpille, ihan sama oisko siellä vielä mäkiset, mcraet, sainzit ym, on tuo niin ylivoimainen keneen tahansa verrattuna että kuka tahansa parhaassa kunnossaan häviäisi. Lisätallit ois kyllä ihan jees, mutta näki tuon esim Mitsusta mihin suuntaan alkoi menemään kehitys kun evo-mallit joutui jättämään ja samoilla säännöillä autonsa kasaamaan kuin muutkin. Toivottavasti kun autot halpenee tulevilla säännöillä niin saadaan taas lisää talleja.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nenaontelo

Quote from: Icola on Tue 04.11.2008 10:45:54 (UTC+0200)
Quote from: nenaontelo on Tue 04.11.2008 10:12:48 (UTC+0200)
Quote from: Icola on Sun 02.11.2008 10:43:18 (UTC+0200)
Paras kuljettaja kautta aikojen.
Vitut ole... :nope:
Kyllä esimerkiksi Mäkisen neljä mestaruutta oli kovempi suoritus. Silloin ralli oli vielä jotain. Silloin oli ainakin neljä tallia jotka pystyivät voitoista taistelemaan. Kaiken maailman McRaet ja Sainzit haastoi Mäkistä. Nykyään Loeb voi painella ihan yksin kärjessä eikä kenestäkään ole mitään vastusta. Pelkkä vitsi tuo rallin mm-sarja ollut viime vuosina. Kaikki kunnon tallit vetäytyneet jo. Ainoastaan citroen ja ford pystyvät kisoja nykyään voittamaan. :jees:
Paskaa puhut.  :jees:
Ero on nimenomaan siinä että kenestäkään kunnonkaan kuskista ei ole vastusta lööpille, ihan sama oisko siellä vielä mäkiset, mcraet, sainzit ym, on tuo niin ylivoimainen keneen tahansa verrattuna että kuka tahansa parhaassa kunnossaan häviäisi. Lisätallit ois kyllä ihan jees, mutta näki tuon esim Mitsusta mihin suuntaan alkoi menemään kehitys kun evo-mallit joutui jättämään ja samoilla säännöillä autonsa kasaamaan kuin muutkin. Toivottavasti kun autot halpenee tulevilla säännöillä niin saadaan taas lisää talleja.
Ottaen huomioon, että Grönhölm pieksi lähes aina soralla loebin, mutta asfaltilla loeb on täysin ylivoimainen. Se miksi loeb voittanu noin monta mestaruutta peräkkäin johtui pelkästään Grönholmin virheistä sekä fordin epäluotettavuudesta. Grönhölm menetti ainakin pari mestaruutta loppu kauden keskeytyksiin. :jees:

Nykyään kenestäkään ei ole sille mitään vastusta. Muutamissa ralleissa latvala tai hirvonen pystyi hänet päihittään. :jees:

nahkaparturi

Quote from: nenaontelo on Tue 04.11.2008 12:06:41 (UTC+0200)
Quote from: Icola on Tue 04.11.2008 10:45:54 (UTC+0200)
Quote from: nenaontelo on Tue 04.11.2008 10:12:48 (UTC+0200)
Quote from: Icola on Sun 02.11.2008 10:43:18 (UTC+0200)
Paras kuljettaja kautta aikojen.
Vitut ole... :nope:
Kyllä esimerkiksi Mäkisen neljä mestaruutta oli kovempi suoritus. Silloin ralli oli vielä jotain. Silloin oli ainakin neljä tallia jotka pystyivät voitoista taistelemaan. Kaiken maailman McRaet ja Sainzit haastoi Mäkistä. Nykyään Loeb voi painella ihan yksin kärjessä eikä kenestäkään ole mitään vastusta. Pelkkä vitsi tuo rallin mm-sarja ollut viime vuosina. Kaikki kunnon tallit vetäytyneet jo. Ainoastaan citroen ja ford pystyvät kisoja nykyään voittamaan. :jees:
Paskaa puhut.  :jees:
Ero on nimenomaan siinä että kenestäkään kunnonkaan kuskista ei ole vastusta lööpille, ihan sama oisko siellä vielä mäkiset, mcraet, sainzit ym, on tuo niin ylivoimainen keneen tahansa verrattuna että kuka tahansa parhaassa kunnossaan häviäisi. Lisätallit ois kyllä ihan jees, mutta näki tuon esim Mitsusta mihin suuntaan alkoi menemään kehitys kun evo-mallit joutui jättämään ja samoilla säännöillä autonsa kasaamaan kuin muutkin. Toivottavasti kun autot halpenee tulevilla säännöillä niin saadaan taas lisää talleja.
Ottaen huomioon, että Grönhölm pieksi lähes aina soralla loebin, mutta asfaltilla loeb on täysin ylivoimainen. Se miksi loeb voittanu noin monta mestaruutta peräkkäin johtui pelkästään Grönholmin virheistä sekä fordin epäluotettavuudesta. Grönhölm menetti ainakin pari mestaruutta loppu kauden keskeytyksiin. :jees:

Nykyään kenestäkään ei ole sille mitään vastusta. Muutamissa ralleissa latvala tai hirvonen pystyi hänet päihittään. :jees:
kyllä bussella oli fordilla ihan täydet mahdollisuudet mestariksi, 307 oli se minkä kanssa suurimmat tekniikan murheet oli :jees:
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview