News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

urheiluvammat

Started by Neponen, Fri 27.07.2007 13:02:02 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Makrok

Kolmannella luokalla kun pannutin futista pelaessa asvaltilla niin polveeni tuli sellainen reikä mistä lähti sellainen pieni lihas palakin  :shock: Ja sitä reikää ei edes tikattu mistä vanhempani oli erittäin vihainen. Ja nykyjäänkin yli kymmenen vuotta tapahtuneen jälkeen on minulla edelleen polvessani sellainen pieni kuoppa.

Ja toinen "urheiluvammani" on ollut sellainen kun pääni jäi kerran jalkapallon ja tolpan väliin kun oli kulmapotku futiksessa.  :blink: Seurauksena tuli mulle sellainen "pienehkö" kuhmu päähän  :locked: Ja sit noita pienenmpiä haavereita on sattunut iso liuta...

Thrash

Quote from: Diego on Fri 27.07.2007 19:07:02 (UTC+0300)
ei varsinaisesti urheiluvamma mutta joskus on tullu puusta pudottua pää edellä maahan, siitä varmaan johtuu että on tällänen  :psp:
Se selittää paljon  :think:

KYMPPI

Urheilin parisen viikkoo sitten tasapainoni suhteen... seuraukset tiedetäänkin.  :parku:
Ikuinen ihmis- ja  eläinten oikeuksien puolustaja.

sorza

no vonneks oon toistaiseksi kaikki vakavat vammat välttänyt vaikkakin viikon huileja yms on tullut salibandyy pelatessa...joka pelin ja harkkojen jälkeen pieniä palovammoja seurauksena ylisuuresta kitkasta ihon ja lattian välillä ja sitten pallosta mustelmia... :kahvi:


MinDBeaT

Joskus olen sormet murtanu, ja polven hajottanu, mutta ei niistä sen enempää :kahvi:


sorza

ois pitäny se turpa pitää kiinni...nivunen venähti ja kävelykin tekee hyvin hyvin kipeää...huomenna pitäis käydä lääkärissä... ::nsmoke


Odai

Tästä täällä ennenkin maininnut.
Ainoa urheiluun liittyvä taitaapi olla se kun sain joskus 3. luokkalaisena 7. luokkalaiselta pesäpallomailasta täysillä päähän.
Hampaasta lohkesi pieni pala ja silmä oli kiinni pari viikkoa, ei mtn ihmeellisempää, ehtisin väistää sen verran hyvin, että osui pääosin
tohon luuhun silmäkulmassa ja sitten tuohon poskipäähän... Mtn luita ei murtunut vaikka TYKSissä halusivat niin pirusti kuvata,
minulla kai kova pää.

Oppisimpahan seisomaan tarpeeksi kaukana lyöjästä.  :kahvi:

voipikoolla

Jalka murtunut laskettelu rinteessä, olkapää paukahti judossa, peukalo murtui treenatessa hui hai juttuja.

jabels

metässä juostessa kompastuin ja kaaduin semmosen oksan päälle, lihapala lähti jalasta -> juoksin kaverille ja pyysin laastaria. sit myöhemmin todettiin, ett siihen olis pitäny tikit laittaa. sit olkapää on menny sijoiltaan kun löin pesäpallossa huti pallosta... hmmm... nii, kamu löi vahingossa sählyssä silmäkulmaan mailalla, kiva arpi jäi  :bounce: ja muutaki on mut tiedätte varmaan tämän varhaisdementian..

jevilja

Pelasin muutaman vuoden jalkapalloa ja se harrastus tyssäs siihen, että vastustaja potkaisi suoraan turnauksessa polvilumpion hajalle. Siitä sitten lähdettiinkin Helsinkiin sairaalaan ja sen jälkeen ei ole pystynyt juosta. Aikaa tuostakin muutama vuosi, ja polvea on kuntoitettu ihan hyvällä menestyksellä, kunnes kävi pieni onnettomuus ja pamahti taas.
Edelleen kuntoutuksen ja pienen treenin avulla yritän polven saada kuntoon.
Sori mulla on hankala luonne, sitä huitelen tänne ja tuonne.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview