News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Politiikkaa, Politiikkaa Vol. II

Started by Jarre, Sat 16.03.2013 20:45:19 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964


Ledskukkuu


https://www.facebook.com/yleareena/videos/1847658082154056/
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

=Juku=


Me first (rules of traffic)

IsoP

Työttömiä haastatellaan nyt 3kk(?) välein ja kaavailevat että työnhakijan pitäis hakea vähintään kolmea työpaikkaa viikossa ettei tule sanktioita. Mitäs veikkaatte, montako tuolla tavalla saadaan työllistettyä?

Itse en oikein usko että tuolla saadaan mitään merkittävää hyötyä aikaan. Sen sijaan työnhakijoita simputetaan kunnolla ja eihän tässä kukaan selväjärkinen yrittäjä pistä kohta työpaikkaa avoimeksi kun hakemuksia tulee 1256kpl viikossa ja niistä 97% on niitä jotka hakee vaikka eivät sovellu siihen työhön mitenkään  ::osmoke Avoimia työpaikkoja tuolla ei tule yhtään enempää, eikä ne joiden koulutus ei vastaa nykypäivän työelämän tarpeita saa töitä pelkällä hirveällä hakemisella. Typerää touhua jos minulta kysytään  :jees:
Make tea not love


jta

Tuohan se ongelma tuossa onkin. Ei ne työpaikat siitä lisäänny vaikka pakotetaankin laittaan työhakemuksia. Ovat kyllä täysin vieraantuneet tästä maailmasta nuo jotka tätäkin läpi ajavat.

=Juku=

Taitaa tuo suomalainen virkamiestoiminta / lakia säätävä eduskuntalainen olla onnellinen saadessaan kyykyttää. Tosin joidenkin kohdalla kotiin maksettu raha ilman vastiketta houkuttaa olemaan yhteiskunnan elättinä. Tosin en menisi ihannoimaan näiden työintoakaan jos työllistyvät.

Olin nuorenamiehenä Naantalin öljynjalostamolla hanttihommissa kesätöinä. Tukinuitossa olin tottunut, että silloin tehdään kun on tekemisen paikka ja sitten ei tehdä kun se olisi ollut vain silmänpalvontaa. Tuolla Nesteellä vakimiehet koko ajan sanoivat, että teen liikaa? Kuulemma niillä palkoilla ei kannata tehdä. Olin vakaasti sitä mieltä, että noiden vakiherrojen työstä ei olisi kannattanut sitäkään maksaa!

Vikaa on sysissä ja sepissäkin

Me first (rules of traffic)

nyyyps

Suomalaisen virkamieskoneiston atk-invalidit vain haluavat lisää töitä itselleen. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Lutris=

joskus olen epäillyt, että valtion ja kuntien työntekijöille ei jää paljon maksettavaa, jos työtahdin mukaan lasketaan. Sairaaloissa näyttää kyllä kiireiseltä, mutta jossain kaupungin virastossa näyttää joltain muulta  ::osmoke
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964


Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview